High Interest

EAT E-Glo S Tubed Phono Preamplifier

advertisers-banners-bar


ΗΧΟΕΠΙΛΟΓΗ


goldenacoustics_1170x180_tsakiridis-house Golden Acoustics


soundgallery_mini_promo Sound Gallery Of Athens


mastersoundbanner Audio Vision Art


Obscure Audio


Videorythmos

audioveterans-Banner-One

Audio Veterans


Aphrodite’s Vision


Exclusive Audio


telluriumQ-1180X180-banner

Tellurium Q Cables


banner-horizontal-porfyra-audio-correct

Porfyra Audio


Chameleon Audio


ΗΧΟΔΟΜΗ


eat-logo-2

European Audio Team E-Glo S hybrid phono stage

The true Audiophile’s dream without breaking the bank !

 

Too good to be true?…

thanasis_moraitis

by Thanasis Moraitis

Μερικές φορές, αρκετά περισσότερες απ’ όσο πριν μερικά χρόνια θεωρούσα φυσιολογικό, βρίσκομαι μπροστά σε μια συσκευή που δεν βρίσκω να τις προσάψω πρακτικά τίποτα το αρνητικό ακόμη κι αν θέσω τα πιο αυστηρά κριτήρια. Σημεία των καιρών; Ένα είναι σχεδόν σίγουρο πάντως, σήμερα με τη βοήθεια της τεχνολογίας αλλά και, κυρίως, ανθρώπων με όραμα (υποβοηθούμενα από τα απαραίτητα προσόντα αλλά και τις κατάλληλες γνωριμίες) είναι δυνατό να αποκτήσουμε συσκευές αναπαραγωγής ήχου των οποίων οι επιδόσεις σε όλους τους τομείς πετυχαίνουν πολύ υψηλότερο επίπεδο από εκείνο που μπορούσε να δώσει η βιομηχανία πριν από π.χ. μια δεκαετία. Βρισκόμαστε, λοιπόν, πολύ πιο συχνά σε σχέση με το, ακόμη και, πρόσφατο παρελθόν, εμπρός σε συσκευές των οποίων η εμφάνιση είναι άψογη, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν είναι άψογος, και ο ήχος τους είναι, το πιο σημαντικό ακόμη και με τα πιο εξεζητημένα κριτήρια, πολύ, μα πάρα πολύ, υψηλού επιπέδου. Και αν ο κανόνας είναι αυτές οι συσκευές να κοστίζουν πολλά χρήματα, τόσα πολλά που είναι πρακτικά αδύνατη η κτήση τους από τον περισσότερο (ενδιαφερόμενο) κόσμο, εμφανίζονται και εξαιρέσεις. Κάπως έτσι φτάνουμε στο αντικείμενο της σημερινής δοκιμής, το EAT E-Glo S, ένα προενισχυτή κεφαλών πικάπ MM/MC που αποτελεί την πιο …προσιτή (από τις δύο) πρόταση της τσέχικης εταιρίας European Audio Team. Πρόκειται για μια συσκευή που εύκολα εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία ή για την ακρίβεια, «σχεδόν» στην παραπάνω κατηγορία. Τι εννοώ; Στην περίπτωσή του συγκεκριμένου phono stage ισχύουν όλα τα παραπάνω, δηλαδή είναι πανέμορφο, είναι εργονομικό (δηλαδή δίχως «παραξενιές» ή δυσάρεστες εκπλήξεις κατά τη χρήση του), μόνο που επειδή η τύχη είναι με το μέρος μας, η τιμή κτήσης του είναι, για μια τέτοιου επιπέδου απόδοσης συσκευή, αρκετά πιο προσιτή απ’ ότι θα περίμενα, μόλις 2.600 ευρώ (με το …κλειδί στο χέρι). Και έχει κι ένα άσσο κρυμμένο στο μανίκι του (αλλά γι’ αυτό πρέπει να διαβάσετε παρακάτω).

EAT-PHONO-STAGE-REVIEW-1

“The European Audio Team (E.A.T.) Elegant high-end tube phono pre-amplifier – E-glo S – is a hybrid phono preamplifier that utIlizes ECC83 tubes (twin triode) in the first and second gain stages In order to get higher gain and lower noise we use in the first stage a cascode connection of tube with with two paralelly connected low-noise J-FET transistors.”

Το E-Glo S, το δεύτερο τη τάξει phono stage, αποτελεί μέρος της αρκετά μεγάλης γκάμας προϊόντων της EAT, μιας εταιρίας που ηγείται η κ. Jozefína Lichtenegger. Πρόκειται για μια έντονη προσωπικότητα με πολλά προσόντα, με το κυριότερο (με βάση αυτά που έχω διαβάσει γι’ αυτή) αυτό της αγάπης της προς τη μουσική, κυρίως την κλασσική. Η εταιρία της σχεδιάζει και κατασκευάζει αρκετά μοντέλα πικάπ, ένα βραχίονα, μια κεφαλή,  δύο προενισχυτές phono, αλλά και αρκετές λυχνίες υψηλών προδιαγραφών. Η σχέση της δε, με τη γνωστή Pro-Ject Audio (είναι σύζυγος του ιδιοκτήτη) αλλά και το πλούσιο, στο χώρο του high-end, παρελθόν της π.χ. η σχέση της με τις γνωστές στους φανατικούς λυχνίες της VAIC, την κάνουν μια από τις πιο …κατάλληλες προσωπικότητες στο χώρο.

EAT-S-REVIEW-INSIDE2

Η απόλυτη, ολοκληρωμένη λύση συμβατότητας όποιες(α) και εάν είναι οι αγαπημένες σας κεφαλές MC ή MM. [ Gain MM 45 dB / Gain MC 45,50,55,65,70 dB ].

Very, very nicely done!

.

 

EAT-EGLO-SIDE-REVIEW-14

Η εμφάνιση της συγκεκριμένης συσκευής είναι λιτή μεν, αλλά υπέροχη δε. Νομίζω είναι εύκολο να συμφωνήσετε μαζί μου, απλά ρίξτε μια ματιά! Βασίζεται δε, κυρίως, στο κορυφαίο (θυμίζει έντονα ποιοτικές ελβετικές ή και ακριβές ιαπωνικές υλοποιήσεις) φινίρισμα των αλουμινένιων καπακιών της που σε συνδυασμό με τα, επίσης καλογυαλισμένα, σκούρα ξύλινα πλαϊνά της συνδυάζονται σε ένα πετυχημένο συνδυασμό ρετρό και industrial τάσεων που «δένει» δίχως συμβιβασμούς με κάθε είδους ντεκόρ. Με την απόφαση δε, που προέρχεται από το «μεγάλο» αδερφό E-Glo, να προεξέχουν οι δύο ECC83 από την επάνω μεριά μαζί με τα φουτουριστικά προστατευτικά τους, καταλήγουμε αντί να έχουμε εμπρός μας άλλο ένα «μηχάνημα» να αντικρίζουμε μια ευχάριστη, σχεδόν «μπιζού» προσθήκη στο σύστημά μας. Αυτή βεβαίως η διάταξη, μαζί με την τοποθέτηση των διακοπτών επιλογής της λειτουργίας του στο επάνω μέρος, αποκλείει την τοποθέτηση του E-Glo S κάτω από κάποια άλλη συσκευή, αλλά στη σημερινή εποχή που όλοι(;) γνωρίζουμε τα θετικά αποτελέσματα της καλής στήριξης και της χρησιμότητας των ρακ δεν μπορώ να φαντασθώ κάποιον να τοποθετεί της συσκευές του τη μια επάνω από την άλλη χωρίς τη μεσολάβηση ενός ραφιού, που προσφέρει σωστή στήριξη, ούτως ή άλλως.

EAT-E-GLO-S-REVIEW-4

Δανεισμένοι επίσης από το μεγάλο αδελφό είναι και οι διακόπτες αλλά και ο τρόπος χρήσης αυτών. Πριν περιγράψω τις χρηστικές ιδιότητές τους θα ήθελα να αναφερθώ στην κορυφαία αίσθηση ποιότητας που δίνουν στα δάκτυλα του χρήστη. Μου θυμίζουν έντονα την αίσθηση της επιβεβαίωσης της ποιότητας που έπαιρνα παλαιότερα, όταν ήταν της μόδας αυτού του είδους οι διακόπτες, από τις τότε high end συσκευές, τόσο ευχάριστη αλλά και θετική είναι η αίσθηση που αποκόμισα με τη επαφή μαζί τους. Με αυτούς μπορεί κανείς να ρυθμίσει, μέσω της απλής αλλά «έξυπνης» toggle λειτουργίας τους (που ελέγχουν με τη σειρά τους λογικά κυκλώματα που με τη σειρά τους ελέγχουν ρελέδες που αντίστοιχα επιλέγουν τις κατάλληλες τιμές) την αντίσταση εισόδου (10, 25, 50, 75, 100Ω, 1kΩ, 47kΩ), τη χωρητικότητα εισόδου (50pF, 100pF, 150pF, 200pF, 270pF, 320pF, 420pF) και το κέρδος (45dB, 50dB, 55dB, 65dB, 70dB). Μικροσκοπικά μπλε LED στην πρόσοψη ανάβουν ανάλογα με την επιλογή μας και φαίνονται ξεκάθαρα την μέρα χωρίς να βγάζουν όμως μάτια στο σκοτάδι (εδώ ισχύει το αυτονόητο, σε αντίθεση με άλλες συσκευές όπου και μόνο η παρουσία ενός μπλε LED που «βγάζει» μάτι αρκεί για να μου σπάσει τα νεύρα), ενώ εξ ίσου μικροσκοπικά είναι τα γράμματα πάνω από αυτά που ενημερώνουν το χρήστη ως προς την τιμή που έχει επιλεγεί κάθε φορά (πρέπει να φορέσω τα πρεσβυωπικά γυαλιά μου για να τα διαβάσω). Μικρό το κακό πάντως διότι άπαξ και επιλέξει κανείς τις τιμές που ταιριάζουν στην κεφαλή του δεν χρειάζεται να τα ξαναρυθμίσει. Εκτός κι αν αλλάζει συχνά κεφαλές…

EAT-E-GLO-PHONO-CONCLUSION-2

Αν προσέξατε στην αρχή της δοκιμής αναφέρθηκα στο E-Glo S ως υβριδικό. Αυτό οφείλεται στην παράλληλη χρήση ενεργών στοιχείων στερεάς κατάστασης (FET) με τη μια, εκ των δύο τριόδων που βρίσκονται σε κάθε λυχνία ECC83, στο πρώτο στάδιο κέρδους (σε κασκοδική διάταξη για μεγαλύτερο κέρδος αλλά και χαμηλό θόρυβο). Το δεύτερο στάδιο κέρδους χρησιμοποιεί το δεύτερο εκ του ζεύγους των τριόδων που βρίσκονται σε κάθε ECC83. Κάθε ECC83 χρησιμοποιείται αποκλειστικά για κάθε κανάλι, σε μια dual mono σχεδίαση. Μόνο που εδώ και τα δύο, χωριστά κυκλώματα εδράζονται σε μια μεγάλη πλακέτα στο εσωτερικό της συσκευής. Κάθε μια από τις λυχνίες, πέρα από την προστατευτική μεταλλική διάταξη φέρει και την ειδική ψήκτρα / αποσβέστη κραδασμών της εταιρίας (μπορείτε να τις προμηθευτείτε και χωριστά για τις υπόλοιπες λυχνίες του συστήματός σας).

Η ισοστάθμιση της καμπύλης RIAA γίνεται με εντελώς παθητικό τρόπο και χωρίζεται σε δύο μέρη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τέλειο ματσάρισμα της σύνθετης αντίστασης μεταξύ των σταδίων κέρδους και των σταδίων ισοστάθμισης, ενώ το όλο κύκλωμα αποφεύγει τη χρήση ολικής αρνητικής ανάδρασης. Πρέπει επίσης να αναφερθεί η δυνατότητα, μέσω και πάλι παρόμοιου διακόπτη, της χρήσης υποηχητικού φίλτρου για το οποίο η εταιρία αναφέρει ότι δεν επενεργεί στην ποιότητα του ήχου της συσκευής. Αν σας είναι χρήσιμο δοκιμάστε το.

Κατά τα άλλα στον κρίσιμο τομέα της τροφοδοσίας η εταιρία αναφέρει ότι διαθέτει προηγμένο κύκλωμα σταθεροποίησης της τροφοδοσίας για την τάση της ανόδου ενώ συνολικά αναφέρει ότι διαθέτει καλό φιλτράρισμα (τριών σταδίων) για όλες τις τάσεις. Το εξωτερικό τροφοδοτικό (καθώς ο μόνος τρόπος για να απομονώσει κανείς τους θορύβους από τα τροφοδοτικά είναι να τα βγάλει εκτός του σασί που φιλοξενεί τα ευαίσθητα κυκλώματα ήχου) είναι διακοπτικού τύπου (switching) συνολικής ισχύος 18VA (18V, 1A) γεγονός που από τη μια βοηθά να κρατηθεί το κόστος της συσκευής χαμηλά αλλά από την άλλη μπορεί να αποτελέσει την «αχίλλειο πτέρνα» της συσκευής καθώς σε τελική ανάλυση μιλάμε για ένα μικρό τροφοδοτικό.  Ή, από την άλλη, μπορεί να αποτελέσει το δρόμο για μια ουσιαστική αναβάθμιση του ήχου της σε βάθος χρόνου. Τι από τα παραπάνω ισχύει; Διαβάστε και θα μάθετε.

powersupply-EAT-phono

Κατά την διάρκεια της δοκιμής ο κατασκευαστής -σαν να μας άκουσε εξ’ αποστάσεως- ανακοίνωσε την διάθεση ενός κορυφαίου γραμμικού τροφοδοτικού [linear power supply] για τα πικάπ και τους προενισχυτές phono ! Ιδού…

eat-power-supply-details-2

“We at EAT strongly believe that power supply is a part of signal path and the quality of power supply extremely significantly contribute to the sound quality. It is done without any compromise. Full bridge rectifying use for ultra-fast diodes followed with 8800uF filtration bank. Voltage regulator is fully discrete. No operational amplifier is used. Voltage reference is TL431. This all result in very low noise and perfect regulation. In many aspects it also over-performing battery power supply. Ripple voltage is lower than 1 microvolt! Voltage accuracy is better than ±0,05%. The temperature drift is beyond every level of standard power supplies.”

Στην πίσω μεριά της συσκευής βρίσκουμε από μία είσοδο και μια έξοδο ανά κανάλι (με την τυπική μπόρνα της γείωσης ανάμεσά τους) όπως και την είσοδο της τροφοδοσίας με μίνι βύσμα. Το σασί της συσκευής είναι πολύ στιβαρό και διαθέτει τέσσερα πόδια για στήριξη στην επιφάνεια που θα επιλέξουμε. Τέλος πρέπει να αναφέρω ότι οι λυχνίες δεν ζεσταίνονται καθόλου οπότε δεν απαιτείται ιδιαίτερη απόσταση μεταξύ της συσκευής και του από πάνω ραφιού, παρά μόνο τόση όση επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στους διακόπτες.

Συνολικά πρόκειται για μια συσκευή με κορυφαία ποιότητα κατασκευής (ειδικά για την κατηγορία τιμής που ανήκει, που συνοδεύεται από εξαιρετική εργονομία τιμώντας έτσι το δημιουργό της.

Ακουστικές εντυπώσεις

Το E-Glo S συνδέθηκε με το πικάπ μου (Merill fully upgraded AR XB, Rega RB900 full mod, ZYX Ultimate 100) αλλά και με τον προενισχυτή μου (Borbely Super Buffer II, Teflon PCBs, Caddock & Dale resistors, naked Vishay based shunt Electoswitch pot). Η ρύθμιση της αντίστασης προσαρμογής ήταν πρώτα απ’ όλα εύκολη και αθόρυβη! Το σασί του προενισχυτή τοποθετήθηκε πρώτα επάνω σε ειδικά αντικραδασμικά με μπίλιες της Final (Daruma) και μετά στα εντυπωσιακά (εκ του αποτελέσματος) αντικραδασμικά της Aktyna (δοκιμή σύντομα). Το τροφοδοτικό (switching) πήρε ρεύμα από το φίλτρο ρεύματος Gordian της Lab 12 (με καλώδιο επίσης Lab 12, Knack) καθώς ο ήχος της συσκευής βελτιώθηκε πολύ με τη χρήση του. Το υπόλοιπο σύστημα είχε ως τελικό μια κατασκευή που βασίζεται στο μονολιθικό TPA3251 της Texas Instruments και ηχεία τη γνωστή «κόκκινη» σχεδίασή μου. Τα καλώδια (interconnect και ηχείων) είναι όλα δικής μου σχεδίασης (υβριδικά) και χρησιμοποιήθηκαν επίσης κατά τις ακροάσεις καλώδια της Van Den Hul (various editions), Tellurium Q Silver Diamond RCA & τα ‘under review’ Gekko UK Cables all-silver Purple Haze.

EAT-SIDE-2-3-3

Το πρώτο πράγμα που καταλαβαίνει κανείς ακούγοντας μόλις δώσει ρεύμα στη συσκευή είναι ότι δεν χρειάζεται και πολύ χρόνο (ούτε καν τα τυπικά 15-20 λεπτά) για να αποδώσει τα μέγιστα. Λίγα λεπτά αρκούν. Το επόμενο που καταλαβαίνει είναι ότι το E-Glo S είναι ένα πάρα, μα πάρα πολύ καλό phono stage. Ή μάλλον όχι, δεν είναι πολύ καλό, 2.600 ευρώ καλό, αλλά σαφώς πιο καλό από αυτό που περιμένουμε από μια συσκευή της κατηγορίας του. Ο ήχος που βγάζει είναι γεμάτος ενέργεια (σε όλο το φάσμα), ευχάριστη καθαρότητα με πάρα πολύ ελαφρά (πολύ λιγότερη από αυτό που θα περίμενε κανείς από μια υλοποίηση με λυχνίες κενού) ρομαντικό χαρακτήρα (που βοηθά τα μέγιστα με την κλασσική μουσική). Οι διαστάσεις της σκηνής έχουν το απαραίτητο μέγεθος σε όλα τα επίπεδα, με ικανές αποστάσεις ανάμεσα από τα όργανα. Εκείνο όμως που το κάνει πέρα από τα παραπάνω να ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο είναι η ικανότητά του να ακολουθεί τη μουσική και να τη μεταδίδει με πολύ οργανικό και διακριτικό τρόπο. Επανερχόμενος στην κλασσική μουσική ο συνδυασμός αυτός ήταν ακτύπητος ακόμη κι από το ακριβότερο μεν, τρανζιστοράτο δε, phono stage αναφοράς μου (Fono Bonnec) με αποτέλεσμα να περάσω τουλάχιστον δύο βδομάδες με το E-Glo S χωρίς να μου λείψει τίποτα. Κι όλα αυτά με το … «πακάκι» τροφοδοσίας που το συνοδεύει. Η …διαβολικά περίεργη φύση μου (δεν μπορεί, σκεφτόμουν συνέχεια, αν ακούγεται έτσι με …τέτοιο τροφοδοτικό πως θα ακούγεται αν του βάλω ένα πιο ποιοτικό γραμμικό τροφοδοτικό όπως π.χ. έχει ο μεγάλος αδελφός του;) με οδήγησε να δοκιμάσω επάνω του ένα γραμμικό τροφοδοτικό με σταθεροποιημένη έξοδο που είχα φτιάξει πριν λίγο καιρό για ένα πολύ φθηνότερο Project phono stage το οποίο όμως είχε τις ίδιες απαιτήσεις σε τάση. Τι το ήθελα; Κάπως έτσι μπαίνει κανείς σε μπελάδες… Το «μικρό» E-Glo S «μεγάλωσε» και «ωρίμασε» τόσο πολύ με αυτού του είδους την τροφοδοσία, που πρακτικά ανέβηκε κατηγορία! Σε σύγκριση με το switching (που όπως προανέφερα είχε, δίχως την άμεση σύγκριση, άψογη απόδοση) τα πράγματα διαμορφώθηκαν πλέον ως εξής: Περισσότερο σε μάζα και όγκο αλλά και πιο ελεγχόμενο και πιο ρυθμικό σώμα στη χαμηλή και μεσοχαμηλή περιοχή, πιο ομαλά μεσαία και πρίμα που πλέον ακούστηκαν και πιο αληθοφανή, ακόμη πιο δυναμικός και ζωντανός (σε χαρακτήρα) ήχος με σαφώς πιο εκρηκτικά μεταβατικά, πιο μεγάλη σκηνική παρουσία. Μάλιστα γυρίζοντας πίσω στο εργοστασιακό τροφοδοτικό ήταν σαν ο ήχος να «ψύχρανε», σα να υποχώρησαν οι μεσαίες συχνότητες. Αυτά κάνουν οι άμεσες συγκρίσεις… Κατά τα άλλα αυτός ο συνδυασμός μου επέτρεψε να διαπιστώσω ότι η κεφαλή μου με φορτίο 1Κ ακουγόταν πιο …ζόρικη (με αποτέλεσμα να ταιριάζει περισσότερο σε μπλουζ και σόουλ μουσική), ενώ με τα 47Κ ο χαρακτήρας της γινόταν πιο ραφινάτος, πιο κομψός, πιο ευγενής όπου και ταίριαζε πιο πολύ στην κλασσική. Έτσι καταλήγουμε στο συμπέρασμα…

EAT-EGlo-phono-review-lastpic


Συμπέρασμα

Το EAT E-Glo S όπως έρχεται από την εταιρία είναι μια εξαιρετικά ανταγωνιστική λύση στην κατηγορία του. Διαθέτει πανέμορφη εμφάνιση μαζί με ευχάριστο, ρευστό, ρυθμικό και μουσικό χαρακτήρα που θα ικανοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος των φίλων της μουσικής εκεί έξω. Με την απλή προσθήκη, όμως, ενός ποιοτικότερου σταθεροποιημένου γραμμικού τροφοδοτικού (αν παρακαλέσετε ευγενικά τον κ. Ιωνά της Exclusive Audio είμαι σίγουρος ότι θα σας φτιάξει ένα σε λογικό κόστος), ο απλά πολύ καλός παίκτης ανεβαίνει μια ολόκληρη κατηγορία (τίποτα βέβαια δεν είναι «απλό» στο σημερινό πολύ ανταγωνιστικό κόσμο που ζούμε…). Γίνεται πλέον -κυριολεκτικά- παγκόσμιας κλάσης, ικανός να συνοδέψει ακόμη και τα καλύτερα πικάπ και κεφαλές εκεί έξω.  Το διαπιστώσαμε εντονότατα στα αρκετά διαθέσιμα ηχοσύνολα / συστήματα του hiendnews.gr . Με το τροφοδοτικό της συσκευασίας του E-Glo S, όπως δηλαδή παραδίδεται στον πελάτη, αποδίδει άριστα ακόμη και ανάμεσα σε διάφορα γνώριμα phono stages διπλάσιας και τριπλάσιας τιμής, ενώ με την γραμμική τροφοδοσία εκτοξεύεται σε επίπεδα πρωτόγνωρα αναλογικά του συνολικού κόστους απόκτησης. Κατά τις ημέρες που γραφόταν αυτή η δοκιμή, η European Audio Team μας έστειλε δελτίο τύπου για την νέα της linear power supply (!)- σαν να διάβαζε την σκέψη μας. Τι άλλο να θελήσει κανείς από ένα phono stage;


EAT E-Glo S Tube phono preamplifier, Προενισχυτής Κεφαλής (ΜΜ/MC) με λυχνίες 2 x ECC83 –  σχεδίαση και κατασκευή στην Τσεχία. Τιμή: 2.600 ευρώ.  EAT Linear Power Supply (LPS) για τα E-Glo series phono stages & EAT Turntables Τιμή:1199 ευρώ


Διάθεση – Ακροάσεις:

exclusive audio logo

Exclusive Audio

EAT-maestros-exclusive

Official Site


Tech Specs:

Input impedance    MC 10,25,50,75,100,1000 Ohm
Load capacity    50,100,150,200,270,320,420 pF
Output impedance    100 ohms
Load capacity    50,100,150,200,270,320,420 pF
Gain MM    45 dB
Gain MC    45,50,55,65,70 dB
RIAA accuracy    within 0,5dB/20Hz – 20kHz
Subsonic    18 dB / Octave
Input    RCA
Output    RCA
Power supply    DC18V/1
Dimensions W × H × D    435 × 90 × 270 mm


advertisers-banners-bar

 

Exclusive Audio


telluriumQ-1180X180-banner

Tellurium Q Cables


Aphrodite’s Vision


Videorythmos


ΗΧΟΕΠΙΛΟΓΗ


goldenacoustics_1170x180_tsakiridis-house Golden Acoustics


soundgallery_mini_promo Sound Gallery Of Athens


mastersoundbanner Audio Vision Art


Obscure Audio


audioveterans-Banner-One

Audio Veterans


banner-horizontal-porfyra-audio-correct

Porfyra Audio


Chameleon Audio


ihodomi-banner-1170x180px-01-1 ΗΧΟΔΟΜΗ

About HiEndNews

x

Check Also

DarTZeel LHC-208 Integrated Amplifier & Streaming DAC [Review].

  darTZeel  LHC-208 Ολοκληρωμένος Ενισχυτής με Streaming DAC [Δοκιμή].   Musical Umami! Το ουμάμι (Umami, [uːˈmɑːmi]), η καλή ...

RT-AUDIO R2R Multibit “Orpheus” Battery DAC [Review].

RT-AUDIO R2R Multibit “Orpheus” Battery DAC [Review] English Edition. RT-Audio Design from Bulgaria has developed ...

Epos ES-7N Bookshelf Speakers [Review].

Epos ES-7N Bookshelf Speakers [Review]. Το πιο καλόβολο και μαζί διάφανο ηχείο στα ‘κυβικά’ του ...