The Alsyvox Experience
part I
Alsyvox Botticelli Magnetostatic Speakers.
Συνηθισμένοι από τις διάφορες παραλλαγές ουσιαστικά στο ίδιο θέμα από τους κατασκευαστές μαγνητοστατικών ηχείων (δίδρομα ηχεία με τη μεμβράνη του μπάσου σε μη ομοιογενές μαγνητικό πεδίο που δημιουργείται από μαγνήτες πίσω από τη μεμβράνη) βρεθήκαμε ουσιαστικά μπροστά σε κάτι νέο από πλευράς φυσικής (όσοι πιστεύετε ότι η κατασκευή ηχείων δεν είναι μια άσκηση φυσικής -την οποία συνήθως λύνουν κακοί μαθητές- μπορείτε να σταματήσετε την ανάγνωση εδώ). Όσοι συνεχίζετε να διαβάζετε θα μάθετε για μια νέα Ισπανική εταιρεία με Ιταλικές ρίζες, την Alsyvox, η οποία θέλησε να καινοτομήσει ανεβάζοντας τον πήχη τόσο στον τρόπο κίνησης της μεμβράνης όσο και στην έκταση των υψηλών συχνοτήτων.
Botticelli – Τεχνική περιγραφή.
To ηχείο που φέρει το όνομα ενός από τους σπουδαιότερους ζωγράφους της πρώτης περιόδου της Αναγέννησης, είναι τρίδρομο με 1.77 ύψος όπως αναφέραμε παραπάνω. Όμως το παρελθόν μας με τον χώρο τόσο των ηλεκτροστατικών όσο και μαγνητοστατικών δεν μπορεί να μας κρατήσει μακριά από το… μέτρο. Η μεμβράνη του woofer του Botticelli έχει πλάτος 29cm, αυτη του mid-woofer 2cm και του super-tweeter 1cm. To πάχος του ηχείου είναι περίπου στα 5.5cm. Από την ενδιαφέρουσα συνέντευξη που θα διαβάσετε παρακάτω μάθαμε ότι το σημείο crossover ανάμεσα στη μονάδα του woofer και το mid-tweeter είναι περίπου τα 900Hz και ανάμεσα σε mid-tweeter και super-tweeter περίπου στα 5000Hz. Η συχνότητα αποκοπής είναι ασυνήθιστα θα λέγαμε υψηλή για μονάδα planar woofer όμως μάλλον εξηγείται από το υψηλό break-up point λόγω της κατακόρυφης τοποθέτησης μαγνητών σε απόσταση 2cm και στη μπροστινή της πλευρά. Η πρώτη κύρια διαφορά λοιπόν των ηχείων της Alsyvox σε σχέση με κάθε άλλο ηχείο πάνελ παραγωγής είναι ακριβώς αυτή: η ύπαρξη ισχυρών μαγνητών πίσω αλλά και μπροστά από τη μεμβράνη κάνει τη μετατόπιση της μεμβράνης πιο γραμμική καθώς η κίνησή της είναι push-pull. Η μεμβράνη βρίσκεται σε μαγνητικό πεδίο του οποίου οι μαγνητικές γραμμές είναι σχεδόν παράλληλες. Αυτό έχει σαν συνέπεια εκτός από την μείωση των παραμορφώσεων και την αύξηση της ευαισθησίας του με 2 τρόπους: ο ένας είναι λόγω της ισχυρότερης δύναμης που κινεί τη μεμβράνη και ο άλλος υποψιαζόμαστε ότι έχει να κάνει με το crossover point των 900Hz όπου το κάτι ανάμεσα σε πρώτης και δεύτερης τάξης crossover (κλίση ανάμεσα σε 6 και 12db/οκτάβα) αφήνει τα περιθώρια για λίγο περισσότερο overlap στις καμπύλες μεταξύ woofer και mid-tweeter.
(Ευχόμαστε να απολαμβάνετε μαζί μας το review ειδικά αν έχετε βαρεθεί να διαβάζετε τα παραμύθια με την κοκκινοσκουφίτσα και τη χιονάτη σε δοκιμές ηχείων)
…συνεχίζουμε ανεβαίνοντας στο συχνοτικό φάσμα. Mid-tweeter και super-tweeter βρίσκονται ανάμεσα σε 3 παράλληλες σειρές μαγνητών. Το πιο σημαντικό ίσως μεγάφωνο του ηχείου, το mid-tweeter είναι απαλλαγμένο από μεγάλες μετακινήσεις και έτσι μπορεί να διαχειριστεί με άνεση το ηχητικό φάσμα στο οποίο το ανθρώπινο αυτί έχει τη μεγαλύτερη ευαισθησία. Αυτή είναι άλλη μια διαφορά σε σχέση με άλλα μαγνητοστατικά των οποίων το tweeter διαχειρίζεται συχνότητες κάτω από τους 900 κύκλους και πάνω από τους 5000. Η μεσαία περιοχή του ηχείου της δοκιμής είναι πλούσια γεμάτη ανάλυση, ηχοχρώματα και δυναμικές (η ανάλυση δεν έχει όρια, στους hi-end κύκλους χρησιμοποιείται λαθεμένα η λέξη υπερανάλυση η οποία απλά δεν υπάρχει: στην πραγματικότητα η λέξη υπερανάλυση καλύτερα να αντικατασταθεί από τη λέξη παραμόρφωση. Σε αρκετά ηχεία το σημείο crossover βρίσκεται πολύ κοντά στο όριο της απαραμόρφωτης αναπαραγωγής woofer και tweeter και το φαινόμενο της παραμόρφωσης γίνεται ιδιαίτερα αισθητό σε κακοσχεδιασμένα δίδρομα ηχεία). Μετά τα 5KHz στο τρίδρομο Botticelli αναλαμβάνει δράση το πολύ λεπτό supertweeter το οποίο προσθέτει αρμονικές με τρόπο που ίσως μόνο ένα ribbon μαγνητοστατικό μπορεί μέχρι και πέρα από το πάνω μέρος του ακουστού φάσματος.
Ακροάσεις
Τα ηχεία της δοκιμής τοποθετήθηκαν σε απόσταση περίπου 3 μέτρων με τις μονάδες των υψηλών τοποθετημένες στην εσωτερική πλευρά (όπως προτείνεται και από τον κατασκευαστή). Η κλίση τους ήταν τόση ώστε να σχηματίζεται γωνία 90 μοιρών ανάμεσα στον ακροατή και τα mid-tweeter/super-tweeter. Κατά τις ακροάσεις χρησιμοποιήσαμε τόσο single-ended ενισχυτικά όσο και solid-state. Ναι, καλά διαβάσατε, single-ended ενισχυτές με μαγνητοστατικά ηχεία! Η ευαισθησία των 94db επιτρέπει τη χρήση ολιγόβατων ενισχυτών και δεν μπορούσαμε να μην εκμεταλλευτούμε αυτή την ευκαιρία. Κατά τις ακροάσεις με 10watts ανά κανάλι το ηχείο αναπτύσσει ικανοποιητικές εντάσεις (περίπου 103db κορυφής) με τη μεσαία και υψηλή περιοχή να είναι απλά υπέροχη ενώ το χαμηλό να είναι σφιχτό και ελεγχόμενο.
Όταν τη θέση των single ended ενισχυτικών πήραν τρανζίστορ 300watts/channel/8Ohm , τότε απλά βρεθήκαμε μπροστά σε μια εντυπωσιακή ηχητική σκηνή η οποία είχε μεγάλες διαστάσεις τόσο στο πλάτος όσο και στο ύψος και βάθος. Τα Botticelli ξεκινούν να σχηματίζουν την εικόνα τους μπροστά από το νοητό άξονα που τα συνδέει. Το δυναμικό τους εύρος είναι εντυπωσιακό για τα μέτρα των μαγνητοστατικών ηχείων. Η ατάκα και η ταχύτητα εξωπραγματικές και μπορούν να συγκριθούν μόνο με κορυφαία ηλεκτροστατικά. Το μπάσο τους ταχύτατο, σφιχτό και εκτεταμένο. Η στιβαρή τους κατασκευή (120 κιλά το βάρος του κάθε ηχείου) και η παρουσία ομοιογενούς μαγνητικού πεδίου (μαγνήτες πίσω αλλά και μπροστά από τη μεμβράνη των χαμηλών) τα τοποθετούν σε μια άλλη κλάση – κακά τα ψέμματα – σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μαγνητοστατικό ηχείο -παραγωγης τουλάχιστον- στον πλανήτη. (Ο γράφων είχε την τύχη να έρθει σε επαφή με αρκετά ηχεία πάνελ στο παρελθόν. Είτε ως ιδιοκτήτης είτε ως επισκευαστής είτε με τη συμμετοχή του σε προσπάθεια αναβάθμισης.)
Η ακρόαση θυμίζει εικονική πραγματικότητα. Το σαξόφωνο μπροστά σου, τα πιατίνια με αληθινή υπόσταση και μέγεθος, οι μεταβατικές ακαριαίες, το χαμηλό σφιχτό-εκτεταμένο, οι φωνές χωρίς σχόλιο (αφού είναι το δυνατό σημείο γενικώς των ηχείων πάνελ). Kαι όλα αυτά ενώ προσπαθώ πραγματικά να μην γράψω υπερθετικά για την ηχητική ποιότητα των Alsyvox. Αλλά τι να κάνω όταν βρίσκομαι μπροστά στο καλύτερο-πιο ολοκληρωμένο ηχείο πάνελ στον κόσμο;
Αν απολαύσατε την περιγραφή ακροάσεων, μείνετε μαζί μας επειδή αφήσαμε το καλύτερο ίσως για το τέλος:
Η αποκλειστική (και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα) συνέντευξη που έδωσε στον γράφων και στο hiendnews.gr
ο κατασκευαστής των Alsyvox, κ. Daniele Coen !
-
Κύριε Κοέν μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας την πρώτη ακουστική σας εμπειρία που αποτέλεσε την αφορμή για να ασχοληθείτε με το χόμπι της υψηλής πιστότητας;
Ήμουν ακόμα φοιτητής στην αρχή της δεκαετίας του ’80 και όλοι αγόραζαν ένα καλό στερεοφωνικό σύστημα. Είχα ένα ζευγάρι ακουστικά τότε και πήγα σε ένα καλό κατάστημα για να ακούσω ηχεία… άκουσα μερικά από τα καλύτερα ηχεία της εποχής και δεν με ικανοποίησαν. Κανένα δεν ακούστηκε αρκετά ρεαλιστικό.
Έτσι, κράτησα τα χρήματά μου σε ένα συρτάρι για ένα χρονικό διάστημα μέχρι τη μέρα που αποφάσισα να αγοράσω ένα ζευγάρι δίδρομα ηχεία βάσης κυρίως λόγω της εμφάνισής τους, αλλά δυστυχώς μια μέρα πριν την αγορά μπήκαν κλέφτες στο σπίτι μας και τα χρήματα έκαναν φτερά…. και μολονότι ο νονός μου μου έδωσε μέρος των χρημάτων που πήραν οι κλέφτες, αυτά δεν ήταν αρκετά και έπρεπε να περιμένω για να μαζέψω κι άλλα.
Εκείνη την περίοδο αγόρασα ένα Ιταλικό περιοδικό hifi και διάβασα ένα άρθρο γραμμένο από τον Αμερικανό καθηγητή ακουστικής Hugh Morgan το οποίο μου τράβηξε την προσοχή: εξηγούσε ότι κάθε ηχείο της αγοράς υπέφερε από βασικά λάθη στον τρόπο που ο ήχος αναπαράγεται καθώς η συμμετρία ανάμεσα στην ηχογράφηση και την αναπαραγωγή είχε διαταραχθεί.
Χωρίς να μπαίνω σε πολλές λεπτομέρειες, είχα εντυπωσιαστεί καθώς αυτό ακριβώς είχα νοιώσει και εγώ μπροστά σε όλα τα ηχεία που είχα ακούσει. Επίσης πρότεινε μια θεραπεία η οποία αν και δεν έλυνε το πρόβλημα 100%, αποτελούσε βελτίωση: η κύρια πρότασή του ήταν να “ξεφορτωθούμε” την καμπίνα και να τοποθετήσουμε πολλά woofer σε line array. Σε αυτό το project επένδυσα τα χρήματα που είχα και από τότε ξεκίνησα να εργάζομαι πάνω στην αλληλεπίδραση ανάμεσα στα δίπολα ηχεία και τους τοίχους του χώρου ακρόασης. Πολλά πρωτότυπα κατασκευάστηκαν πάνω σε αυτή την ιδέα και κάποια από αυτά ήταν όμορφα και πουλήθηκαν, κάποια καννιβαλίστηκαν για να φτιαχτούν τα επόμενα και μερικά χρόνια μετά άρχισα να κατασκευάζω ribbon μονάδες μεσοϋψηλών επειδή ήθελα να κατασκευάσω ένα πραγματικό δίπολο μεγάφωνο υψηλών συχνοτήτων. Εν τω μεταξύ άκουσα τα ηχεία της Apogee και δεν είχα αμφιβολία ότι αυτός ο ήχος έρχοταν κοντύτερα στην ιδέα μου για τον ρεαλιστικό ήχο αλλά είχα ακόμη δρόμο μέχρι να κατασκευάσω τα δικά μου ηχεία αφού εκείνο τον καιρό εργαζόμουν σε μια Ιταλική εταιρεία κατασκευής woofer και μεγαφώνων θόλου (RES Audio από το Τορίνο) και πάντα προσπαθούσα να φτιάξω full range ήχο συνδυάζοντας woofers με ribbon μονάδες μεσοϋψηλών. Και πάλι όμως κάτι ατυχές (όπως η κλοπή των χρημάτων) συνέβη και ο φίλος μου ιδιοκτήτης της RES αποφάσισε να συνταξιοδοτηθεί και έμεινα χωρίς woofers! …Όμως αυτή ήταν η σπίθα που μου έδωσε την ιδέα να προσπαθησω να χρησιμοποιήσω τους μαγνήτες και το φύλλο αλουμινίου -που χρησιμοποιούσα ήδη για τα midtweeters- στην κατασκευή woofer, ενός δίπολου woofer μεμβράνης. Μετά από κάποιες αρχικές δυσκολίες, πέτυχα την κατασκευή ενός δίπολου woofer μεμβράνης και έμεινα έκπληκτος από αυτό που άκουσα: τις εντυπωσιακές δυναμικές και τη διαφάνεια του mid-tweeter να κατεβαίνει πιο χαμηλά και πιο χαμηλά στα χαμηλά μεσαία και να δίνει όλη την ενέργεια του πιάνου, στο μπάσο να αποδίσει το σώμα της μπότας και πιο χαμηλά στις συχνότητες κάτω από το από το ακουστό φάσμα να αποδίδει ρεαλιστικά την ατμόσφαιρα του χώρου ηχογράφησης. Όλα τα παραπάνω χωρίς ίχνος ασυνέχειας στο crossover, απόλυτα ομοιογενή και συμπαγή με την ταχύτητα των πιο γρήγορων drums. Φυσικά υπάρχουν λόγοι που έχουν να κάνουν με τη φυσική και το engineering πίσω από αυτό αλλά αυτό είναι που με κάνει να αγαπώ αυτή τη δουλειά: μπορείς να μείνεις έκπληκτος από τα αποτελέσματα όταν ακούς τη μουσική και μπορείς να ερωτευτείς αυτό που κατασκεύασες πολύ περισσότερο από όσο μπορείς να φανταστείς. Υπάρχουν κάποιες ελλείψεις σε κάτι τέτοιες ιστορίες (κλοπή χρημάτων, φίλοι να παίρνουν σύνταξη) αλλά δεν πρέπει να απελπιζόμαστε, αλλά να το σκεφτόμαστε δύο φορές επειδή ίσως να είναι η καλύτερη ευκαιρία που μας προσφέρει η ζωή! Επίσης, ότι και αν κάνουμε, η αξία του ενισχύεται όταν ξαφνιαζόμαστε ευχάριστα από αυτό που κατασκευάζουμε και το ερωτευόμαστε.
- Θα μπορούσαμε να μάθουμε μερικά πράγματα γύρω από την προσωπική σας ζωή; (που μεγαλώσατε/οικογένεια/hobbies)
Γεννήθηκα στην Φλωρεντία και μεγάλωσα κυρίως στην περιοχή του Μιλάνο. Η προσωπική μου ζωή έχει μια δυνατή λάμψη που προέρχεται από την αγάπη, τη στήριξη και την επαγγελματική βοήθεια της γυναίκας μου Πάολα. Είναι σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων και οι προτάσεις της σε συνδυασμό με την προσωπική μου κλίση στο σχεδιασμό (τυπικό χαρακτηριστικό των Ιταλών) οδήγησαν στο συνδυασμό Plexiglas και ξύλου των ηχείων της Alsyvox.
Έχω επίσης δύο ενήλικα παιδιά από τον πρώτο μου γάμο: η κόρη μου είναι νοσηλεύτρια και ο γιος μου σπουδάζει ακόμα αλλά είναι ιδιαίτερα χαρισματικός με σύγχρονες τεχνολογίες κατασκευής από τους τρισδιάστατους εκτυπωτές ως τους υπολογιστές. Μερικές φορές με βοηθάει με αυτά.
- Θα μπορούσαμε να μάθουμε μερικά πράγματα για την καριέρα σας πριν την Alsyvox;
Πάντα μου άρεσε η μουσική, τραγουδούσα σε ένα μικρό σύνολο λυρικής στην ηλικία των 20 ετών αλλά ποτέ δεν μπορούσα να ξεχωρίσω, οπότε φυσικά αυτή η αγάπη κατέληξε στην κατασκευή ηχείων. Αυτό ήταν το χόμπι μου για χρόνια και σιγά-σιγά εξελίχθηκε σε επάγγελμα. Τα πρώτα βήματα έγιναν το 90 με την RES Audio και το Ιταλικό περιοδικό Audio Review για το οποίο έγραψα μερικά άρθρα για την τεχνολογία Ribbon, στη συνέχεια έφτιαξα την εταιρεία ηχείων Leonardo με μια ιταλική εταιρεία και τη χρονιά που μας πέρασε την Αlsyvox στην Ισπανία.
Εν τω μεταξύ η επαγγελματική μου ζωή αναπτύχθηκε από την Αεροπορική Βιομηχανία (καθώς σπούδασα μηχανικός αεροσκαφών) στης βιομηχανική τυποποίηση (εμφιάλωση και συσκευασία), από το σχεδιασμό στις πατέντες, στην εφαρμοσμένη μηχανολογία και τελικά το markerting. Έχω υπογράψει περισσότερες από 20 πατέντες στην εργασία μου γύρω από τον ήχο και τις εταιρείες για τις οποίες εργάστηκα. Οι εφευρέσεις και ο σχεδιασμός πάντα με ενθουσίαζαν.
- Γιατί θελήσατε/τί ήταν αυτό που σας έκανε να φτιάξετε τα δικά σας μαγνητοστατικά ηχεία;
Μέρος της απάντησής μου περιέχεται στην πρώτη μου απάντηση : δεν ήμουν ευχαριστημένος με κανένα ηχείο εξαρχής. Ενώ είχα ξεκινήσει να κατασκευάζω μαγνητοστατικά mid-tweeter, γνώρισα τα ηχεία της Apogee τα οποία αγάπησα αλλά θεώρησα ότι η δυσκολία οδήγησής τους από τον ενισχυτή ήταν μη αποδεκτή. Έτσι η εργασία μου ήταν στην κατεύθυνση της ηχητικής ποιότητας των full range ribbons (δίπολα ηχεία ribbon πλήρους φάσματος) τα οποία όμως θα αποτελούν ευκολότερο φορτίο για τον ενισχυτή. Στην αρχή προσπάθησα να φτιάξω υβρικά ηχεία (σσ. με μαγνητοστατικά μεγάφωνα μεσοϋψηλών και ηλεκτροδυναμικό woofer) αλλά τελικά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η καλύτερη λύση ήταν να φτιαχτεί ένα δίπολο woofer μεμβράνης με πραγματικά ισχυρούς μαγνήτες από σπάνιες γαίες και πιο ισχυρές διατάξεις όπως push-pull. Κάτι που δεν ήταν εύκολο ή φθηνό όμως αυτό ήταν το τίμημα που αποφάσισα να πληρώσω για να φτάσω στον ιδανικό μου ήχο.
- Μπορείτε να μας μιλήσετε για τις συχνότητες αποκοπής (crossover frequencies) των τρίδρομων ηχείων σας;
Οι συχνότητες αποκοπής των Alsyvox είναι αρκετά υψηλές ώστε να μην υπερφορτώνουν τα μικρότερα ribbon και αρκετά χαμηλές ώστε να μην κάνουν ακουστές τυχόν παρεμβολές με τα μεγαλύτερα: γύρω στα 900Hz μεταξύ woofer και mid-tweeter, γύρω στα 6000Hz μεταξύ mid-tweeter και super-tweeter.
- Χρησιμοποιείτε 1ης ή 2ης τάξης crossover και γιατί;
Οι καμπύλες είναι ένα μείγμα 1ης και 2ης τάξης επειδή πιστεύω ότι είναι οι μοναδικές επιλογές που διατηρούν τη χρονική απόκριση. Σε μερικές περιπτώσεις το crossover 1ης τάξης δεν είναι αρκετό για να αποφύγουμε μεγάλες διαδρομές της μεμβράνης γι αυτό και χρησιμοποιώ 2ης τάξης. Το crossover 2ης τάξης έχει το πλεονέκτημα του ευρύτερου λοβού ακτινοβολίας (σε οριζόντιο άξονα) η οποία είναι ανεξάρτητη της συχνότητας και αυτό δίνει μας δίνει μικρότερη εξάρτηση από την τοποθέτηση των ηχείων και τις διαστάσεις του χώρου ακρόασης. Σε κάθε περίπτωση η τελική απόφαση παίρνεται πάντα μεσα από ακροάσεις όχι μόνο στην ιδανική θέση ακρόασης (sweet spot) αλλά σε κάθε θέση μέσα στον χώρο ακρόασης και ακόμα καλύτερα σε ολόκληρο το σπίτι.
- Πώς θα περιγράφατε τα ηχεία σας με λίγες λέξεις;
Όταν ακούω μουσική με τα ηχεία της Alsyvox νοιώθω ένα δυνατό μείγμα συναισθημάτων τα οποία πηγάζουν από την παρουσία των οργάνων ή τραγουδιστών μπροστά μου με όλο το σώμα και μέγεθος τρισδιάστατα, τη ροή της μουσικής χωρίς κόκκο και χωρίς προσπάθεια ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλες είναι οι δυναμικές ή ο τύπος και το μέγεθος των οργάνων, χωρίς όριο στην ταχύτητα ακούω όλη τη λεπτομέρεια που περιέχεται στην ηχογράφηση αλλά την ίδια στιγμή νοιώθω τη φυσική δύναμη όποτε απαιτείται να αποδοθεί, μπορώ πραγματικά να νιώσω το μέγεθος του χώρου ηχογράφησης αν η ποιότητά της είναι καλή.
Όλοι οι τυπικοί περιορισμοί των ηχείων μεμβράνης, γενικά στα πλαίσια των μακροδυναμικών, απόκρισης χαμηλού και ευαισθησίας έχουν εξαφανιστεί. Παρακαλώ ελάτε να ακούσετε και να νιώσετε αυτή την εμπειρία και εσείς!
- Ποιοι είναι οι στόχοι σας για το μέλλον;
Αυτή τη στιγμή είμαστε ευτυχείς με τα προϊόντα και τη γκάμα της Alsyvox, οπότε δεν υπάρχουν πλάνα να φτιάξουμε κάποιο καινούργιο ηχείο ή να αλλάξουμε σε βάθος κάποιο από τα υπάρχοντα, μόνο μικρές βελτιώσεις μπορεί να συμπεριληφθούν αφού πρώτα τις έχουμε δοκιμάσει προσεχτικά.
Τα κύρια πλάνα μας για το μέλλον σχετίζονται με την παγκόσμια παρουσία μας έτσι ώστε να διευρύνουμε το πλαίσιο των αντιπροσώπων μας και να δώσουμε τη δυνατότητα να ακουστούν τα προϊόντα μας σε πολλές χώρες.
Επίσης σοβαρά εξετάζεται η δραστηριότητά μας σε διάφορα Hi-End shows. Για παράδειγμα φέτος μετά από το HiFideluxe του Μονάχου τον Μάιο, θα παρεβρεθούμε στο Denver Rocky Mountains Audio Fest τον Οκτώβρη και υπάρχουν πλάνα για να αυξήσουμε τον αριθμό των shows στα οποία θα πάρουμε μέρος τα επόμενα χρόνια.
.
.
.
exclusively for hiendnews.gr and mr. Ilias Mavroeidakos.
courtesy of A+ Audio , Alsyvox Distribution in Greece & Cyprus.