Download WordPress Themes, Happy Birthday Wishes
High Interest
Hxoepilogi VIP 2 new

Tru Life Audio Interview with mr. Velissarios (TLA)

soundgallery_mini_promo

Sound Gallery Of Athens


banner-horizontal-porfyra-audio-ok

Porfyra Audio

 


aurion_ok_big_quad

Aurion Audio


Chameleon Audio


tla-banner-1-athena

TLA – Tru Life Audio of Greece


A …TRUE LIFE AUDIO

interview with mr. Velissarios, Chief designer of TLA !

thanasis_moraitis

by Thanasis Moraitis

 

Η αλήθεια είναι ότι νιώθω πολύ περήφανος που επισκέπτομαι τον προσωπικό χώρο ενός από αυτούς τους Έλληνες που δείχνουν και προς τα μέσα αλλά κυρίως προς τα έξω το τι μπορούμε να πετύχουμε όταν έχουμε μια ιδέα, ένα όραμα αλλά και τη θέληση και την επιμονή να τα πραγματοποιήσουμε.

Και το επίτευγμα αυτό γίνεται ακόμη πιο σημαντικό ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε τις πολύ δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουν όλοι όσοι προσπαθούν να δημιουργήσουν, να εδραιώσουν αλλά και να εξάγουν κάτι για το οποίο οι ξένοι τελικά έχουν μόνο καλά λόγια να πουν. Με τον Ντέμο Δραβόπουλο λοιπόν παρέα (hiendnews director), φτάσαμε στο σπίτι του Βελισσάριου Γεωργιάδη, του κύριου συντελεστή πίσω από την εταιρία Tru Life Audio, που έχει γίνει γνωστή για τις κορυφαίων προδιαγραφών λαμπάτες σχεδιάσεις της και στον Ελληνικό χώρο αλλά και, το σημαντικότερο, στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού. Η TLA, για συντομία, έχει ήδη δημιουργήσει τη φήμη εξαιρετικά απαιτητικών υλοποιήσεων στις κατηγορίες των προενισχυτών και τελικών ενισχυτών, οι οποίες μπορούν να σταθούν δίπλα αλλά και να ξεπεράσουν οτιδήποτε βρίσκεται εκεί έξω, ανεξαρτήτως κατηγορίας τιμής, κάτι που εδώ που τα λέμε άλλο είναι να το λες και εντελώς άλλο είναι να το κάνεις.

Ο χώρος που έχει στημένο το σύστημα που ακούει μουσική, γιατί περί τούτου πρόκειται, είναι ένα κανονικό σαλόνι, κάτι δηλαδή που βρίσκουμε σχεδόν σε όλα τα σπίτια των εραστών συστημάτων αναπαραγωγής ήχου υψηλής ποιότητας. Το δε σύστημα που ακούσαμε μουσική, περιλάμβανε το πλατό KRONOS Sparta, με βραχιονα André Thériault Helena και κεφαλή την My Sonic Lab Hyper Eminent. Τα ηλεκτρονικά ήταν όλα -φυσικά- TLA με προενισχυτή γραμμής τον ATHENA, προενισχυτή κεφαλής την ARGW και τελικό τον ZEUS 150 με KT150 ενώ τα ηχεία ήταν τα B&W N800 signature (προσωπική αγάπη του Βελισσάριου). Οι ακροάσεις περιέλαβαν ολίγη κλασσική, ολίγη τζαζ, ολίγη ελληνική από τη δεκαετία του 80 & 90 και αρκετή ροκ, όλα σε βινύλια από τη μεγάλη συλλογή του οικοδεσπότη. Μετά ήρθε και η συζήτηση που περιλάμβανε δέκα ερωτήσεις και που κατά τη διάρκειά της βγήκαν και μια δύο ειδήσεις για το τι ετοιμάζει η εταιρία στο κοντινό μέλλον. Ελπίζω να την απολαύσετε κι εσείς όσο την απολαύσαμε κι εμείς.

tla-pres-1

Ο mr. Tru Life Audio (TLA), Βελισσάριος Γεωργιάδης.

  1. Μια που γίνεται για πρώτη φορά μια συστηματική παρουσίαση της Tru Life Audio στο site μας καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε με λίγη ιστορία. Πες μας με λίγα λόγια πως ξεκίνησε η εταιρία, τι ρίζες έχει και το κυριότερο μετά από 21 έτη επίσημης παρουσίας στο χώρο του audio τι περιμένει κανείς από τα προϊόντα της σήμερα αλλά και αύριο;

Το ξεκίνημα θα το έθετα στη βιοτεχνία του πατέρα μου στα τέλη της δεκαετίας του εβδομήντα σε ενα  εργαστήριο μετασχηματιστών όπου εκτός απο τις τυπικές κατασκευές για εργοστάσια και πλοία , υπήρχαν οι παραγγελίες της RCA.

Εκείνη την εποχή , τα ραδιόφωνα και τα ηχοσυστήματα εισάγονταν στην Ελλάδα χωρίς μετασχηματιστές  για να απαλλάσσονται οι εισαγωγείς απο δασμούς και βάρος (τα έφερναν ως ανταλλακτικά!). Τα συνόδευε η εταιρεία με τα σχεδιαγράμματα των μετασχηματιστών τροφοδοσίας και εξόδου (τότε τα έλεγαν διαμορφωτές). Από εκεί άνοιξε για μένα μια πόρτα σε ένα καινούργιο κόσμο γεμάτο μυστήριο και μαγεία! Μην ξεχνάτε πως ήταν μια εποχή, που ο μάστορας που κατασκεύαζε τον Μ/Τ εξόδου, ο οποίος για τα δικά μας πια δεδομένα ήταν πολύ απλοϊκός,  το έκανε πίσω από μια κουρτίνα  για να μην βλέπει κανείς πως τύλιγε  και πως έπλεκε τα πηνία! Εκπληκτικά χρόνια!

Μετά ήταν οι ενισχυτές Fender που έφερναν οι μουσικοί σε εμάς για αλλαγή του μετασχηματιστή από 110 σε 220 και καθώς από τα 14 μου έπαιζα κιθάρα, καταλαβαίνετε νομίζω το περιβάλλον που γεννήθηκε η μουσική μέσα μου.  Μπήκα στη φαρμακευτική της Aθήνας όχι γιατί είχα κανένα καημό να γίνω φαρμακοποιός, αλλά γιατί ήμουν καλός στη φυσικοχημεία και στα μαθηματικά.

Εκεί όμως ανακάλυψα το μαγνητισμό , την κυματική και τη χημεία που τα λάτρεψα.  Απλά έπρεπε να  βρω ένα τρόπο να τα συνδέσω με τη μουσική. Έκανα πτυχιακή στις μαγνητικές ιδιότητες των αντιβιοτικών και από εκεί ξεκίνησε η ιδέα για ένα νέο μετασχηματιστή εξόδου. Αυτά ταν τα σπάργανα της TLA! Το σαράκι του καλού ήχου υπήρχε πάντα μέσα μου.

Από το δωμάτιο μου πέρναγαν τα καλά μηχανήματα της εποχής του 80. Και φυσικά καταπιανόμουν με τις βελτιώσεις όπως όλοι οι πιτσιρικάδες φαντάζομαι. Εξάλλου τι πιο απλό απ’ το να αλλάξεις τα τυπικά υλικά ενός ενισχυτή με ακριβότερα, και να νομίζεις ότι βρήκες την αλήθεια! Όταν όμως σε τρώει η λέξη «γιατί» όπως με έτρωγε εμένα, και μην ξεχνάτε οτι ήταν η εποχή πριν το ίντερνετ, αρχίζεις να ρωτάς. Και φυσικά ρωτάς τους ειδικούς τις εποχής σου. Αυτό ήταν για εμένα το ταξίδι που δεν θα ξεχάσω ποτέ! Γνώρισα απίστευτους ανθρώπους, αληθινούς καλλιτέχνες της ηλεκτρονικής που με βοήθησαν πρώτα να καταλάβω και μετά να βγάλω συμπεράσματα και αποφάσεις. Μην ξεχνάτε ότι σ’ αυτό το μεγάλο «τσίρκο» του hi-end, υπάρχουν, όπως λέει και ένας φίλος μου, μεγάλος κατασκευαστής, κλόουν και ακροβάτες! Εγώ ευτύχησα να είμαι το δεύτερο! Και βρήκα τα βήματά μου όταν ο γιος μου μπήκε στην εταιρεία με ενα νέο αέρα και μου επεσήμανε τα λάθη μου. Από τότε και για τα τελευταία 5 χρόνια  βαδίζουμε σε ένα σωστότερο δρόμο, απαλλαγμένοι από τις δικές μου εμμονές του παρελθόντος!

tla-pres-3

Ηχεία της πασίγνωστης Bowers & Wilkins (B&W), ενισχυτικά Tru Life Audio και αναλογικό setup από την Kronos Turntables με κεφαλές τις Van Den Hul Colibri και MySonicLab πρωτοστατούν στον προσωπικό παράδεισο του κατασκευαστή.

  1. Πόσο σημαντικό είναι για σένα τα μηχανήματα αναπαραγωγής ήχου να έχουν ή να μην έχουν (όσο γίνεται φυσικά) κάποιο χαρακτήρα; Μέσα από το site σου καταλαβαίνουμε ότι σημασία για σένα έχει το τελικό αποτέλεσμα να αποδίδει τον φυσικό ήχο των οργάνων (όποιος κι αν είναι αυτός). Αυτό όμως δεν είναι κάτι που εγκυμονεί κινδύνους αφού η αγορά είναι γεμάτη με μηχανήματα που τελικά χρωματίζουν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τον ήχο, οπότε το τελικό αποτέλεσμα δεν εξαρτάται παρά μόνο έμμεσα από τις δικές σου υλοποιήσεις;

Δεν γίνεται τα μηχανήματα να μην έχουν χαρακτήρα και φυσικά το χαρακτήρα του κατασκευαστή τους! Είναι αδύνατον, να μην υπάρχει βαθιά μέσα στον ήχο τους, η καλλιέργεια και η προσωπικότητα του κατασκευαστή τους! Τα καλά, δε, μηχανήματα, θα τα παρομοίαζα με μουσικά όργανα. Ο ήχος τους ή σε αφορά ή όχι! Είναι απλό. Τέλειος ενισχυτής δεν υπάρχει. Το τέλειο μπορεί να το κατασκευάσει η φύση… ή ο Θεός… ή όπως θέλετε να το πείτε εσείς.

Το πρόβλημα που δεν καταλαβαίνουν αρκετοί κατασκευαστές  είναι η εμμονή στις μετρήσεις! Στην TLA η πραγματική δουλειά αρχίζει, αφού  το μηχάνημα μετρήσει καλά. Τότε είναι η στιγμή που μας «καλεί» ο ενισχυτής να αποκαλύψουμε την ψυχή του. Να προσηλωθούμε στα μικρά μυστικά που κρύβει, να δώσουμε λύσεις σε δεκάδες αινίγματα… αυτή όμως ειναι η μαγεία που δεν μας αφήνει να κοιμόμαστε τα βράδια!

Σχετικά με τον φυσικό ήχο των οργάνων τώρα. Θεωρώ ότι είμαστε έρμαια των ηχοληπτών . Απλά δεν γίνεται, αν σκεφτούμε την αλυσίδα της ηχογράφησης και αναπαραγωγής, να ακούσουμε ακριβώς τον αληθινό ήχο ενός οργάνου όπως το ακούει ο μουσικός που το παίζει. Όπως δεν είναι δυνατόν, ένα όργανο να ακουστεί το ίδιο σε ένα στούντιο, σε μια αίθουσα ή σε ένα ανοιχτό χώρο. Ναι το ίδιο βιολί θα είναι , ο χαρακτήρας του θα είναι εκεί, αλλά οι χροιές θα αλλάξουν ριζικά.

  1. Η γκάμα των προϊόντων της TLA απ’ ότι κατάλαβα περιλαμβάνει κάποια στάνταρ μοντέλα αλλά και τη δυνατότητα προσωπικής παραμετροποίησης με βάση τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Τι μπορείς να μας πεις πρώτα απ’ όλα για τα μοντέλα της στάνταρ σειράς αλλά και τις δυνατότητες που μπορεί να έχει ο πιο απαιτητικός πελάτης για κάτι παραπάνω ως προς την κατασκευή, την τοπολογία και τέλος τον ήχο στις πιο ανώτερες σειρές;

Η στάνταρ σειρά αποτελείται από τον προενισχυτή Αθηνά. Είναι ένας προενισχυτής ενός σταδίου ενίσχυσης, με την λυχνία 6Η30. Μια πολύ δύσκολη λυχνία να την τιθασεύσεις αλλά αν το καταφέρεις, το αποτέλεσμα σε κάνει πολύ ευτυχισμένο, πιστέψτε με . Απλά πρέπει να μπορείς! Χρειάζεται και η τύχη βέβαια, να διακρίνεις μέσα σ’ αυτό το χάος των παραμέτρων, που κρύβεται η ευτυχία! Η τροφοδοσία του είναι λαμπάτη (2x ΕΖ81), όχι για κανένα άλλο λόγο  αλλά γιατί τα χαρακτηριστικά της λυχνίας κενού ως προς την ανόρθωση είναι αξεπέραστα. Τα τροφοδοτικά είναι ένα ανά κανάλι όπως σε όλους τους προενισχυτές μας.

Ακολουθεί ο προενισχυτής phono Αργώ. Εδώ θεωρούμε ότι είμαστε πολύ ψηλά. Βέβαια μας βοήθησε και η εμπειρία  καθώς πάντα οι ακροάσεις που έκανα ήταν μόνο με πικάπ! Τα ψηφιακά δεν με κέρδισαν ποτέ, οπότε το αναλογικό ήταν για μένα μονόδρομος! Αν και δεν σας κρύβω ότι την επόμενη χρονιά θα παρουσιάσουμε ένα DAC! Για μένα το πρόβλημα των ψηφιακών έγκειται στην μετατροπή του αναλογικού σήματος σε ψηφιακό. Πολλοί θα διαφωνήσουν αλλά δεν πειράζει. Αν δεν διαφωνούσαμε, με επιχειρήματα βέβαια, η ζωή θα ήταν βαρετή! Το καλό με τα ψηφιακά βέβαια είναι ο τεράστιος όγκος μουσικής που μπορεί ο καθένας να κατεβάσει και να ακούσει. Είτε ειναι mp3 , flac ή οτιδήποτε άλλο. Αρκεί να ακούει μουσική!

tla-pres-2

TruLifeAudio και Kronos Turntables… ένας ‘έρωτας’ που θα απασχολήσει στο μέλλον.

Η Αργώ λοιπόν είναι ένας προενισχυτής ΜΜ/ΜC. εμπεριέχει  step up transformers με πυρήνα νικελίου, που είναι ότι πιο γραμμικό γνωρίζουμε εμείς. Έχει 4 λυχνίες για το σήμα, 12ΑΧ7 και 12AU7, και 2 ανορθώτριες ΕΖ81. Θεωρώ ότι ο προενισχυτής phono είναι μια πολύ ξεχωριστή ιστορία  στην οικογένεια των μηχανημάτων μας. Δεν αρκούν οι γνώσεις των ηλεκτρονικών φίλτρων για την κατασκευή του. Χρειάζεται να είσαι βαθειά μέσα στο αναλογικό, μέσα στα πικάπ, μέσα στις κεφαλές. Είναι σχεδόν …μεταφυσικό αν μου επιτρέπετε την έκφραση! Kαι το λέω αυτό, επειδή στη ζωή μου έχω σαν αρχή τη φράση, «ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΔΟΜΕΝΑ»! Τώρα με το ίντερνετ, είναι εύκολο να φτιάξεις μια RIAA, να της βάλεις δύο στάδια ενίσχυσης, και να μετράει μια χαρά. Η μουσική όμως είναι αλλού!

Υπάρχει επίσης ένα power conditioner που ονομάζεται Προμηθέας.

Η σειρά Χactive, συμπληρώνεται με τον τελικό ZEUS. Υπάρχει σε δύο εκδόσεις μια με λυχνές ΚΤ88 (150 watt) και μια έκδοση με ΚΤ150 (200watt). Ουσιαστικά είναι ο ίδιος ενισχυτής κυκλωματικά, με διαφορετικούς μετασχηματιστές εξόδου και τροφοδοσίας.

  1. Αν και η «σημαία» πίσω από τις συσκευές της εταιρίας σου ήταν (και είναι;) η χρήση single ended τοπολογίας στη βασική σειρά (Xactive) ο τελικός χρησιμοποιεί τοπολογία push-pull. Τελικά μπορεί να βγεί ήχος που να σε «εκφράζει» μέσα από την λεγόμενη πεπατημένη οδό που ακολουθεί η πλειοψηφία και που δεν είναι άλλη από τα push-pull;

Φυσικά και μπορεί να βγει! Το single ended για μένα είναι ένας μοναδικός τρόπος προσέγγισης της μουσικής, μα με χιλιάδες περιορισμούς! Είναι εξαιρετική τοπολογία όσο αναφορά την οδήγηση compression drivers, ίσως και μονόδρομος! Όμως τι κάνουμε με τα ηχεία που συνήθως έχει ο μέσος ακροατής; Τα τελευταία χρόνια, χρησιμοποιούμε σαν μόνιτορ τα 800Ν signature της B&W. Ένα εκπληκτικό για μένα ηχείο, που άκουγα τις δυνατότητές του, αλλά αδυνατούσα να τις συνειδητοποιήσω. Κατασκευάσαμε λοιπόν τον  Ζeus και ανακαλύψαμε ένα ηχείο με απεριόριστες δυνατότητες. Εξαιρετική γραμμικότητα, και πολύ χαμηλές παραμορφώσεις!  Πάνω του  σαν πρωτότυπο έγινε ο Απόλλων, τα μονομπλόκ που θα παρουσιάσουμε του χρόνου στο Μόναχο. Push pull με λυχνίες 211 που θα τις οδηγούν 300Β. 200 τριοδικά βαττ!

  1. Είναι επίσης οφθαλμοφανές ότι το σασί των συσκευών σου κατείχε μια πολύ σημαντική θέση στη λίστα με τις προτεραιότητες για το πως πρέπει να είναι το τελικό προϊόν. Πες μας λίγα λόγια γι’ αυτό.

Το σασί είναι ο αστάθμητος παράγοντας!  Γι’ αυτό οι ώρες που μελετάμε, ακούμε και συγκρίνουμε στηρίξεις, πάχη και κράματα μετάλλων, είναι ατέλειωτες. Σε ένα ενισχυτή λυχνίας, η συχνότητα συντονισμού του σασί είναι εξαιρετικά κρίσιμη! Μπορεί κυριολεκτικά ένα λάθος υλικό να σε οδηγήσει σε λάθος συμπεράσματα! Μας έχει συμβεί αμέτρητες φορές!

  1. Τα προϊόντα της TLA είναι για τους περισσότερους από εμάς, σε γενικές γραμμές, από ακριβά έως πολύ ακριβά (ειδικά στους καιρούς που ζούμε). Είναι, τελικά, δυνατό να σχεδιάσετε και να κατασκευάσετε κάτι πιο προσιτό (δηλαδή με κόστος που να φτάνει το μέσο όρο ενός ή δύο μισθών στη χώρα μας) κι αν όχι γιατί;

Ναι, θα ήταν δυνατόν. Αυτό όμως προϋποθέτει μια πολύ σοβαρή επένδυση σε πρώτες ύλες αλλά είναι κάτι που το έχω στο μυαλό μου για το μέλλον.

  1. Έχεις αναφερθεί στο παρελθόν σε κάτι πολύ ενδιαφέρον, στην προσωπική σχέση που θεωρείς ότι αποκτά ο πελάτης με κάθε συγκεκριμένη συσκευή που κατασκευάζεις. Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος στο τι εννοείς και πως συνδυάζεται αυτό με τις εμπειρίες που έχεις αποκομίσει ακούγοντας τις συσκευές σου σε συστήματα υψηλών προδιαγραφών;

Όντως είναι μια πραγματικότητα η προσωπική επαφή του πελάτη με εμάς! Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλες εταιρίες αλλά είναι πια για εμάς καθεστώς! Συνήθως το είδος των ανθρώπων που αγοράζουν τα προϊόντα μας είναι πολύ συγκεκριμένο. Είναι άνθρωποι που κατ’ αρχάς λατρεύουν τη ζωντανή μουσική και βρίσκουν κάτι από αυτό στην πρώτη τους εμπειρία με τις συσκευές μας. Αν έχει κανείς την εμπειρία αυτή, τότε ο ήχος μας του είναι οικείος.

Σε κάποιους ανθρώπους όμως οι οποίοι απέχουν από τα μουσικά γεγονότα, τους ξενίζει στην αρχή. Τα μουσικά όργανα τους φαίνονται παράξενα και πολλές φορές ενοχλητικά. Τελευταία προσπαθούσα να εξηγήσω σε κάποιον, το πως θα ένοιωθε αν ας πούμε στεκόταν μπροστά από μια τρομπέτα σε ένα κρεσέντο!…Μάλλον άβολα!

  1. Με βάση την εμπειρία σου αλλά και τα γούστα σου (καθώς παίζουν πολύ μεγάλο ρόλο στη συγκεκριμένη περίπτωση για όλους μας) τι πρέπει να μας δίνει ένα σύστημα ήχου, ανεξαρτήτου κόστους, για να θεωρηθεί επιτυχημένο, και αν είναι δυνατό αναφέρσου σε αυτά με σειρά προτεραιότητας (από το πιο σημαντικό στο λιγότερο σημαντικό).

Ένα σύστημα ήχου είναι αδύνατον να αναπαράγει τη ζωντανή μουσική. Είναι ακατόρθωτο! Είναι τόσες οι παράμετροι που θα ήταν ουτοπία ακόμα και να το κουβεντιάζει κάποιος. Ένα καλό σύστημα όμως, μπορεί να αναδημιουργήσει τα συναισθήματα που μας δίνει ένα ζωντανό μουσικό γεγονός. Όταν βρεθεί κάποιος σε μια συναυλία ή σε ένα κονσέρτο, φεύγει από εκεί διαφορετικός…, βλέπει αλλιώς τα πράγματα…, κι αν είναι έξυπνος και καλλιεργημένος, αναθεωρεί και τις αξίες του!… Αν λοιπόν ένα ηχοσύστημα, δώσει στον ακροατή του κάτι από αυτά τα συναισθήματα, ε τότε, έχει πετύχει το σκοπό του! Ένα καλό σύστημα μπορεί να μεταφράσει σε λέξεις τη μουσική…, μας δίνει να καταλάβουμε το τι θέλει να πει ο συνθέτης και αυτό είναι κάτι απίστευτο ιδίως αν σκεφτούμε ότι η μουσική είναι …αέρας και έμμεσος τρόπος επικοινωνίας. Εξαιρετικά δύσκολο!

tla-pres-4

Τα πρόσφατα μοντέλα της TLA, τόσο ο προενισχυτής Athena όσο και ο τελικός Zeus και phono stage Argw παραδίδουν τον ήχο της σειράς Xactive στα πολύδρομα της B&W.

  1. Τι είναι τελικά εκείνο που καθορίζει την ποιότητα του ήχου, στο μεγαλύτερο ποσοστό, σε ένα σύστημα και πόσο συχνά έχεις δει να μην λαμβάνει την κατάληλη προσοχή;

Ένα ηχοσύστημα είναι ένας πολύπλοκος, ζωντανός οργανισμός και σαν τέτοιος πρέπει να αντιμετωπιστεί!  Τώρα αν με ρωτάς τι έχει για εμένα τη μεγαλύτερη σημασία, θα σου έλεγα …η πηγή!

  1. Καθώς κάθε εταιρία είναι οι άνθρωποι που την αποτελούν, πες μας λίγα λόγια για την ομάδα πίσω από την TLA και τις δυνατότητές της.
aristomenis-tla-pres

Αριστομένης Γεωργιάδης, ο υιός του Βελισσάριου, επί το έργο. Μια οικογένεια που έστειλε με μεγάλη επιτυχία τον ήχο της πολύ πιο πέρα από τα σύνορα της χώρας μας.

Η ομάδα αποτελείται από εμένα, το γιο μου Αριστομένη  και τον Αλέξανδρο Κωτσή. Αυτοί είναι η βάση της εταιρίας. Φυσικά συμμετέχει ο σχεδιαστής των σασί Άγγελος Νομικός, ο οποίος είναι ο υπεύθυνος της αισθητικής της σειράς Χactiv. Ανά καιρούς και όταν ο φόρτος εργασίας είναι μεγάλος, συμμετέχει και ο Πρόδρομος Ιωαννίδης.

-Σ’ ευχαριστούμε για όλες τις πληροφορίες που μας έδωσες και για την πολύ ζεστή φιλοξενία. Και στο επανειδήν.

Όπως καταλάβατε η βραδιά στου Βελισσάριου κύλησε όμορφα, ευχάριστα και τελικά, όπως συμβαίνει πάντα όταν περνάς καλά, γρήγορα. Φυσικά και κανονίσαμε κι άλλη συνάντηση όταν θα είναι έτοιμα τα νέα προϊόντα, ώστε να είμαστε από τους πρώτους που θα ζήσουν αυτή την ξεχωριστή εμπειρία σε όλο της το μεγαλείο.

 

Cover / Interview by Thanasis Moraitis

sonus3-sonus

Sonus Hi-Fi

maestros_ear

Maestros by Exclusive Audio

Golden acoustic_inside_article_banner

Golden Acoustics

obscure_2new_vip

Obscure Audio


About HiEndNews

CHAMELEON AUDIO TOP 2
x

Check Also

Sound & Vision Show 2020, Athens – Part Nine

ΗΧΟΣ & ΕΙΚΟΝΑ SHOW 2020, ATHENS SOUND & VISION SHOW 2020, ATHENS PART NINE —————————- ...

Sound & Vision Show 2020, Athens – Part Eight

ΗΧΟΣ & ΕΙΚΟΝΑ SHOW 2020, ATHENS SOUND & VISION SHOW 2020, ATHENS PART FOUR —————————- ...

Sound & Vision Show 2020, Athens – Part Seven

ΗΧΟΣ & ΕΙΚΟΝΑ SHOW 2020, ATHENS SOUND & VISION SHOW 2020, ATHENS PART SEVEN —————————- ...