goldmund-cover1 PRESENTATIONS & EVENTS

A Goldmund Swiss High End Audio Experience by The Maestros


Golden acoustic_inside_article_banner

Golden Acoustics


Obscure-VIP2

Obscure Audio



soundgallery_mini_promo

Sound Gallery Of Athens


banner-horizontal-porfyra-audio-ok

Porfyra Audio

 


TLA – TruLife Audio of Greece


Aurion Audio


Chameleon Audio


Audio Harmony


Ideon-1170-x-180-3--Ayazi

Ideon Audio of Greece

The Goldmund Experience

A Swiss Made Luxury High End System at The Maestros by Exclusive Audio

by Thanasis Moraitis

Από τη στιγμή που καταλαβαίνουμε τον κόσμο μας μέσα από εμπειρίες, η αλήθεια γίνεται έννοια σχετική και η περιγραφή αυτής βασίζεται στις προηγούμενες εμπειρίες μας και στο πως τις έχουμε ερμηνεύσει βασισμένοι πάντα σ’ αυτές, τις “πρώην”. Έτσι, παραδείγματος χάριν, αν έχουμε συνηθίσει να ακούμε μουσική με τα ηχεία μας κοντά στον τοίχο και η θέση ακρόασής μας είναι επίσης κοντά στον τοίχο τότε οι πιθανότητες είναι όλα τα συστήματα που δεν βγάζουν ήχο με πολλά, πολύ περισσότερα του κανονικού, μπάσα να μας φαίνονται πριμάτα, δίχως σώμα και έκταση στα χαμηλά. Η πραγματικότητα είναι όμως ότι εμείς έχουμε συνηθίσει σε μια παραμορφωμένη άποψη, μια κατάσταση που βασισμένη στις εμπειρίες μας δημιουργεί ένα προηγούμενο που δεν έχει σχέση με το τι είναι σωστό και τι όχι, και μας οδηγεί σε, τελικά, λάθος συμπεράσματα.

Η διαφορά ενός προσεκτικού παρατηρητή και ενός επιφανειακού χρήστη (που δυστυχώς υπάρχουν πολλοί στο χώρο μας, και δεν κατηγορώ κανένα, απλά δηλώνω το προφανές) είναι στον τρόπο προσέγγισης και αξιολόγησης του ηχητικού αποτελέσματος ενός συστήματος, προσέγγιση που δεν πρέπει να επηρεάζεται ουσιαστικά από το τι τεχνολογία χρησιμοποιείται για την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος, ούτε από την εμφάνιση των συσκευών του, ούτε, κυρίως από την αναμενόμενη επίδοση που μπορεί να έχει αυτό είτε με βάση το κόστος του, ούτε με βάση τη φήμη αλλά και την ιστορία της κατασκευάστριας εταιρίας. Στα σίγουρα για την αξιολόγηση ενός τέτοιου συστήματος πρέπει να έχουμε (και έχουμε, άνθρωποι είμαστε και αναγκαστικά βασιζόμαστε στις περασμένες εμπειρίες μας για να φανταστούμε τι μας περιμένει) τα στάνταρ μας ως προς το τι είναι σωστό, τι λάθος, τι μας αρέσει και τι όχι, αλλά όλα αυτά δεν πρέπει να δημιουργούν μια θολή κουρτίνα  εμπρός μας (ή αν θέλετε να μας βάζει παρωπίδες) ώστε να μη μας αφήνει να γνωρίσουμε, και γιατί όχι να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας, με νέες εμπειρίες που τελικά αν αποστασιοποιηθούμε για λίγο από τα γνωστά και περπατημένα, θα μας μάθουν μερικά πράγματα παραπάνω, πρώτα απ’ όλα για το τι υπάρχει εκεί έξω (από πλευράς απόδοσης, άποψης και αισθητικής σε όλους τους τομείς) και μετά για το που μπορεί να φτάσει αυτό το χόμπι όταν υπάρχει η θέληση και φυσικά (και δυστυχώς συνήθως ταυτόχρονα) η απαραίτητη οικονομική άνεση.

goldmund-2

Με άλλα λόγια θέλω να σας πω πως όταν ήρθε η πρόσκληση από την εταιρία The Maestros by Exclusive Audio για να ακούσουμε ένα πλήρες σύστημα με συσκευές και καλώδια της ελβετικής Goldmund δεν ήξερα τι ακριβώς να περιμένω και το κυριότερο δεν προσπάθησα καν να φανταστώ πως θα ήταν ο ήχος μέσα από αυτό, καθώς οι εμπειρίες μου μέχρι σήμερα με συσκευές της συγκεκριμένης εταιρίας περιοριζόντουσαν σε ακροάσεις συστημάτων όπου η συμβολή τους περιοριζόταν σε μια συσκευή, που τις περισσότερες φορές ήταν ένα CD player. Ναι, θα παρατηρήσετε, στο σύστημα του Ιωνά Σακκή που παρουσιάσαμε τις προάλλες [A Night at Ionas Sakkis] βρήκα μεν ένα προενισχυτή και ένα CD player της Goldmund, αλλά η κατά τα άλλα καταλυτική παρουσία των λαμπάτων ενισχυτών του και των ηχείων της ProAc (που όπως και να το κάνουμε σε ένα σύστημα με παθητικά ηχεία το τελικό αποτέλεσμα καθορίζεται από τέτοιου είδους μετατροπείς), αλλά και η συμπεριφορά του χώρου που τα φιλοξενούσε, δεν άφηνε περιθώρια για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων σχετικά με τον ήχο της συγκεκριμένη εταιρίας. Αφήστε δε που το τωρινό σύστημα βρισκόταν σε ένα νέο χώρο που έχει η The Maestros αφιερωμένο αποκλειστικά για παρουσιάσεις των προϊόντων της ελβετικής εταιρίας, χώρο που έχει επιμεληθεί συνολικά και από την αρχή, ως προς την ακουστική του συμπεριφορά, ο γνωστός, σε εμάς τους πιο παλιούς από τον χώρο των περιοδικών, Βαγγέλης Μαρκουλής.

goldmund-1

Η εμφάνιση των συσκευών της Goldmund είναι όπως μπορείτε να δείτε κι από τις φωτογραφίες, λιτή, αρκετά αυστηρή (τετράγωνη;) και λίγο «κρύα» θα έλεγα, αλλά αυτές οι παρατηρήσεις έχουν να κάνουν με το πιο ζωηρό ταμπεραμέντο που έχω (έχουμε;) ως Έλληνες (αν και μερικές φορές η μανία μας με το μαύρο με κάνει να απορώ και να θέλω να ανασκευάσω τη συγκεκριμένη άποψη περί «θερμού» ταμπεραμέντου – πρέπει να σας πω ότι τα κύρια ηχεία μου έχουν κατακόκκινο χρώμα, ενώ, επίσης, στον ίδιο χώρο έχω και …κίτρινα ηχεία!). Καθώς όπως ο σοφός λαός διδάσκει να μην κρίνουμε ένα βιβλίο από το κάλυμμά του, αποφάσισα να «κρατήσω γερά» και να μην αφήσω το υποσυνείδητό μου (όσο γινόταν φυσικά) να δημιουργήσει προκαταλήψεις σχετικά με την ηχητική «άποψη» Goldmund. Όπερ και εγένετο!

goldmund-3

Ο χώρος & το σύστημα

Το πλήρες σύστημα της Goldmund είναι στημένο σε ένα διαμέρισμα όπου ο χώρος που το φιλοξενεί έχει σχεδιαστεί με αυτό το σκοπό από την αρχή. Πρόκειται για ένα εννιαίο χώρο (σαλόνι/κουζίνα), μεγάλο σε διαστάσεις ώστε να μην επηρεάζεται ο ακροατής από πρώιμες ανακλάσεις, με λίγο(;) παραπάνω από το κανονικό απόσβεση, κυρίως στα πρίμα (δεν έκανα μετρήσεις, οπότε αυτό που λέω βασίζεται σ’ αυτό που κατάλαβα ακούγοντας τον ήχο της φωνής μου αλλά και των συνακροατών). Τα καλώδια που φέρνουν το ρεύμα στους ρευματολήπτες από τον κεντρικό πίνακα είναι της vdH Mainstream ενώ τα ρακ είναι της Finite Elemente. Το σύστημα είναι σχεδόν modular, δηλαδή μπορεί κανείς να το «χτίσει» αλλά και να το επεκτείνει / αναβαθμίσει αν χρειαστεί χωρίς ουσιαστικές απώλειες, δηλαδή μπορεί να εκμεταλλευτεί όλα όσα έχει μέχρι σήμερα, και με την κατάλληλη προσθήκη, επιπλέον κομματιών των ηχείων αλλά και τελικών ενισχυτών, να το μεγαλώσει! Είναι δε σχεδόν φουλ ψηφιακό, αφού διαθέτει φουλ ψηφιακό προενισχυτή (Mimesis 16HD) με ισχυρό επεξεργαστή για την χρήση πλήρους ψηφιακής ισοστάθμισης των ηχείων που πρόκειται να ελέγξει, πλήρους ψηφιακής ισοστάθμισης του χώρου ακρόασης, πολύδρομου ψηφιακού κροσόβερ που επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο των μεγαφώνων σε όλες τους τις παραμέτρους, δυνατότητα πολυκαναλικής λειτουργίας για χρήση και σε σύστημα home cinema, τελικούς ενισχυτές που είναι μεν αναλογικοί στα κυκλώματα αλλά συνδέονται με τον προενισχυτή σε ψηφιακό επίπεδο και χρησιμοποιούν τα ενσωματωμένα DAC του για να μετατρέψουν το σήμα από ψηφιακό σε αναλογικό για την ενίσχυσή του (2x Telos 350 & 1x Telos 1000) και τέλος ως ηχεία τα Epilogue 1Signature & Epilogue 2Signature που οδηγούνται απ’ ευθείας από τους τελικούς μέσω επίσης καλωδίων της Goldmund. Η καλωδίωση σε όλα τα επίπεδα είναι της Goldmund, και δείχνουν να είναι κυρίως ομοαξονικά πολύ υψηλών συχνοτήτων (που έχει νόημα για το ψηφιακό σήμα) και για το αναλογικό σήμα. Ο λόγος για το τελευταίο είναι ο εξής: η εταιρία πιστεύει, και γι’ αυτό όλα της τα κυκλώματα έχουν μία απόκριση που αγγίζει τα 3 MHz εξ ου και η χρήση των ομοαξονικών καλωδίων για να διατηρηθεί αυτό το εύρος κατά τη μεταφορά του σήματος, ότι αυτή η εξαιρετικά εκτεταμένη συχνοτική απόκριση εξαφανίζει σε μη αντιληπτό επίπεδο τα όποια χρονικά ή φασικά λάθη μπορεί να δημιουργηθούν από τα κυκλώματα αυτά (όλα τα κυκλώματα από τη στιγμή που έχουν πεπερασμένη απόκριση συχνότητας έχουν τέτοια σφάλματα, το αν είναι ακουστά ή όχι αυτό είναι άλλο θέμα). Όλα τα παραπάνω έχουν μελετηθεί σε βάθος από την εταιρία και αυτός είναι ο τρόπος που βρήκαν και τα αντιμετώπισαν με επιτυχία.

goldmund-6

Goldmund Mimesis 16HD Preamplifier and Goldmund Eidos CD/Blu-Ray Audio Player plus Ypsilon CD Transport sitting on Finite Elemente Racks .

Ο προενισχυτής (σύμφωνα με τον Ιωνά Σακκή) είναι στην ουσία ένα ψηφιακό κέντρο ελέγχου με 16 ψηφιακές εξόδους και δυνατότητα αναπαραγωγής ήχου υψηλής ανάλυσης έως 7.1 καναλιών. Διαθέτει 8 ψηφιακές εισόδους (coaxial, XLR, οπτικές, HDMI), καθώς και 6 αναλογικές το σήμα των οποίων μετατρέπεται αυτομάτως σε ψηφιακό (με υψηλού επιπέδου A to D converter). Ο λόγος ύπαρξης του μεγάλου αριθμού εξόδων,  οφείλεται στο γεγονός ότι κάθε μία εξ’ αυτών μπορεί να ενσωματώσει στο ηχητικό σήμα, το ηλεκτρονικό crossover, τη διόρθωση των παραμέτρων του συγκεκριμένου μεγαφώνου, καθώς και πληροφορίες διόρθωσης των ιδιαιτεροτήτων του εκάστοτε χώρου. Με αυτόν τον τρόπο, και στο συγκεκριμένο προς ακρόαση σύστημα, κάθε μονάδα (μεγάφωνο) του ηχείου οδηγείται απ’ ευθείας από ξεχωριστό ενισχυτή ισχύος, χωρίς φασικά, χρονικά, εγγενή μηχανικά, ή άλλου είδους σφάλματα (παρακάμπτοντας το ενσωματωμένο παθητικό φίλτρο διαχωρισμού συχνοτήτων), αφού όλα έχουν διορθωθεί και φτάνουν στη θέση ακρόασης με το σωστότερο (τουλάχιστον κατά τη Goldmund) τρόπο. Επιπρόσθετα, στην περίπτωση που η πηγή παρέχει και εικόνα (εκτός από ήχο), υπάρχει και μια έξοδος HDMI για τη μεταφορά εικόνας υψηλής ανάλυσης σε κάποια συσκευή απεικόνισης (full HD TV, βίντεο-προβολέα, κλπ.). Η συγκεκριμένη σχεδίαση του συστήματος έχει ως αποτέλεσμα τα ηχητικά σήματα να παραμένουν στο μεγαλύτερο μέρος του δρόμου τους προς το ηχείο σε ψηφιακό επίπεδο, όντας λιγότερο ευάλωτα σε κάθε είδους θορύβους ή παραμορφώσεις. Όπως σε όλες τις συσκευές της Goldmund υπάρχει και εδώ πρόβλεψη για σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας όλων των κυκλωμάτων, σχεδίαση “mechanical grounding” ενώ τα υλικά και η ποιότητα συναρμολόγησης είναι υπεράνω κριτικής. Τέλος, παρά τις ιδιαίτερα πολύπλοκες επεξεργασίες που γίνονται στο “background” (πχ. εκτός των άλλων, σε κάθε κανάλι αναβαθμίζεται η δειγματοληψία σε 96 KHz), η συσκευή παραμένει απλούστατη στη χρήση με δύο μόνο χειριστήρια: τον επιλογέα εισόδου και τον έλεγχο της στάθμης εξόδου (με βήματα υψηλής ακρίβειας της τάξεως του 0.05db).

goldmund-4

Goldmund Telos Monoblocks

.

Οι τελικοί έχουν εξαιρετικά γρήγορα κυκλώματα με αποτέλεσμα τη δυνατότητα παροχής στην έξοδο πολύ υψηλής ισχύος σε απειροελάχιστο χρόνο (πχ.: 1 KW σε μερικά nsec, Telos-1000). Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση τροφοδοτικών ιδιαίτερων δυνατοτήτων (14 μετασχηματιστές παροχής ισχύος, ξεχωριστή σταθεροποίηση της τάσης σε κάθε στάδιο, κλπ.), καθώς και άκρως αποτελεσματικών συστημάτων προστασίας τα οποία ενεργοποιούνται σε χρόνους της τάξεως των 40 nsec, χωρίς ουδεμία επέμβαση/επίδραση στην πορεία του σήματος (λειτουργούν έμμεσα). Οι, δε, απαιτήσεις για απόλυτα σταθερή θερμοκρασία λειτουργίας του συνόλου των κυκλωμάτων, έχουν οδηγήσει μεταξύ άλλων στην σύνδεση των MOSFET του τελικού σταδίου εξόδου σε μία επίχρυση πλάκα χαλκού (αντί των συμβατικών ψυκτρών αλουμινίου) μέσω ειδικών μονωτήρων από “kapton”, για ταχύτατη απαγωγή θερμοκρασίας. Και εδώ είναι παρούσα η σχεδίαση “mechanical grounding”, επιτρέποντας ακόμη και την τοποθέτηση μέχρι και τριών ενισχυτών ο ένας πάνω στον άλλον, παρά το μεγάλο βάρος τους (ο Telos-1000 έχει καθαρό βάρος 70Kgr) χωρίς ουσιαστική επίδραση στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα.

.

.

 

goldmund-5

Untamed Luxury High-End Audio with Epilogue Signature Goldmund Speakers

Και περνάμε στα ηχεία. Τα κυρίως ηχεία του συστήματος, και αυτά που ακούσαμε, γιατί το σύστημα όπως ανέφερα έχει πολυκαναλικές δυνατότητες, είναι τα Epilogue 1Signature και Epilogue 2Signature. Συνδυάζουν δε τα εξής χαρακτηριστικά: Τρίδρομη σχεδίαση, με τέσσερα συνολικά γούφερ ανά πλευρά/κανάλι σε ισοβαρική υλοποίηση, ένα μιντ και ένα τουίτερ ανά πλευρά/κανάλι με εσωτερικά ενσωματωμένα φίλτρα τα οποία μπορούν να παρακαμφθούν όταν (όπως στην περίπτωσή μας) τα ηχεία χρησιμοποιηθούν σε ενεργή διάταξη. Το σύνολο των τμημάτων της κάθε καμπίνας αποτελείται από ένα σάντουιτς αλουμινίου, μαλακού μπρούτζου, σκληρού μπρούτζου και ατσαλιού πάχους 2 cm, τα οποία ενώνονται με τη βοήθεια του υλικού νεοπρενίου για πλήρη στεγανότητα. Αυτό, πέραν της αεροστεγούς εφαρμογής και της δυνατότητας εύκολων επεμβάσεων στο μέλλον, έχει ως αποτέλεσμα μια σχεδόν απόλυτα αδρανή (ακουστικά) κατασκευή η οποία αποτρέπει τη δημιουργία πηγών δευτερογενών εκπομπών. Παράλληλα, η σχεδίαση “mechanical grounding” (αποτελεί μηχανικό ανάλογο μιας ηλεκτρονικής διόδου), επιτρέπει τη μεταφορά κάθε δόνησης (ενέργειας) που φθάνει στο ηχείο προς το σκελετό του κτιρίου και τη γη, αλλά δεν επιτρέπει το αντίστροφο (μεταφορά ενέργειας από το κτίριο προς το ηχείο). Αυτό επιτυγχάνεται με τη στήριξη της όλης κατασκευής συνολικού βάρους 130Kgr περίπου, σημειακά σε μία ακίδα. Αναλυτικότερα, τα Epilogue 1S είναι ηχεία που έχουν δημιουργηθεί με βάση το μαθηματικό μοντέλο Proteus που έχει δημιουργήσει και εξελίξει μετά από πολυετή έρευνα η εταιρία και που δίνει τη δυνατότητα (σύμφωνα πάντα με τη Goldmund) επιλογής πρώτα απ’ όλα του σχήματος της καμπίνας και των μεγαφώνων από το σχεδιαστή κι έπειτα με τη βοήθεια της συγκεκριμένης μαθηματικής διαδικασίας η σχεδίαση ολοκληρώνεται με επιτυχία μέσα σε λίγες μόνο ώρες (και δίχως ακροάσεις στην πορεία…).

Άλλος κόσμος!

 

Σε μια συζήτηση που είχα εδώ και καιρό με ένα φίλο σχετικά με αυτοκίνητα, τον ρώτησα αν είχε ποτέ του πάει βόλτα με μια Rolls-Royce. Η απάντησή του ήταν καταφατική και η επόμενη ερώτησή μου ήταν να ζητήσω περιγραφή της εμπειρίας του. Η απάντησή του; «Άλλος κόσμος, αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις». Αυτή είναι μια ακριβής περιγραφή της ακουστικής εμπειρίας που είχα με το πλήρες σύστημα της Goldmund. Η αδυναμία να περιγράψω με όρους που πέρα από την στεγνή ορολογία θα μεταφέρουν και την πλήρη συναισθηματική περιγραφή της εμπειρίας που αποκόμισα με το σύστημα της Goldmund οφείλεται κυρίως στο ότι δεν έχω ζήσει άλλη εμπειρία σαν κι αυτή, και θεωρώ ότι μοιάζει πάρα, μα πάρα πολύ με την εμπειρία που αποκόμισε ο φίλος όταν έκανε βόλτα με μια Rolls-Royce. Με άλλα λόγια ήταν συγκλονιστική σε πολλά σημεία της που μόνο αν τα έχεις βιώσει μπορείς να την κατανοήσεις, πάντα ζώντας τη ως σύνολο.

goldmund-7

Μπορώ όμως να σας περιγράψω εύκολα με τι δε μοιάζει ο ήχος του συγκεκριμένου συστήματος. Δεν μοιάζει με κανένα άλλο σύστημα που έχω ακούσει, είτε ενεργό είτε παθητικό, καθώς η ικανότητα του συστήματος να αποδίδει τα μεταβατικά ήταν πιο άμεση και γρήγορη από κάθε τι που έχω συναντήσει (ακόμη και πιο άμεση κι από γνωστά ενεργά συστήματα με ψηφιακές διορθώσεις, κροσόβερ και ενισχυτές). Επίσης η τονική ισορροπία ήταν κάτι ουσιαστικά διαφορετικό και μακράν οποιουδήποτε (όσο κι αν έκανα προσπάθεια να καταπιέσω) αποτελέσματος περίμενα να ακούσω. Πιο συγκεκριμένα τα μπάσα δεν ήταν, όπως έχουμε συνήθως συναντήσει σε άλλα συστήματα, επιβλητικά (όσο κι αν προσπαθούσαν τα συνολικά οκτώ οκτάιντσα γούφερ του Epilogue 2S) και εμφανώς εμπρός σου, αλλά αστραπιαία, εντελώς απαραμόρφωτα, αχρωμάτιστα αλλά άκρως περιγραφικά και δίχως να μπορείς να καταλάβεις ότι έρχονταν από ένα ηχείο τριών πρακτικά δρόμων. Τα μεσαία ήταν από τα πιο καθαρά αλλά ταυτόχρονα μαλακά, γλυκά, ζεστά αλλά κυρίως διάφανα και αποκαλυπτικά του μουσικού περιεχομένου που έχω ακούσει, ενώ τα πρίμα έκαναν την παρουσία τους εμφανή μόνο όταν χρειαζόταν. Εκεί είμαι σίγουρος ότι έπαιξε κι ο χώρος το ρόλο του καθώς η θέση ακρόασης ήταν αρκετά μέτρα μακριά από τα ηχεία Epilogue Signature οπότε θέλοντας και μη, όπως ανέφερα πιο πάνω, η παραπάνω από το κανονικό απόσβεση στη συγκεκριμένη περιοχή έκανε εμφανή την παρουσία της. Αλλά, κι αυτό είναι ένα πολύ μεγάλο «αλλά», μετά από δέκα λεπτά από την αρχή των ακροάσεων (καθώς όλα τα συστήματα απαιτούν χρόνο προσαρμογής από τη μεριά του ακροατή) τίποτε από τα παραπάνω δεν με απασχολούσε, και κυρίως τίποτε από τα παραπάνω (είτε μου άρεσε, είτε δεν μου άρεσε, που πρέπει να τονίσω ως προσωπική άποψη καμία σχέση δεν έχει με την ύψιστη ποιότητα αναπαραγωγής του συγκεκριμένου συστήματος) δεν ήταν ικανό να μου αποσπάσει την προσοχή από την ασυνήθιστη αλλά ιδιαίτερα ευχάριστη εμπειρία που ζούσα. Εκείνο που κυριαρχούσε ήταν η μουσική και η πολύ έντονη αγχολυτική ικανότητα του συγκεκριμένου συνδυασμού συστήματος/χώρου (ως προς το δεύτερο το καταλάβαινες αφού τελείωσε η ακρόαση) που έκανε την σχετικά τυπική αυτή ακρόαση μια ουσιαστική εμπειρία ζωής. Και τότε ήταν που κατάλαβα πως θα είναι να βρίσκεσαι μέσα σε μια Rolls-Royce! Και μακάρισα όλους εκείνους που μπορούν να ζουν μια τέτοια εμπειρία στο χώρο τους, καθώς το κόστος είναι ιδιαίτερα μεγάλο, ακόμη και με τα στάνταρ του high-end (για τα κόστη των συσκευών του συστήματος μπορείτε να επισκεφτείτε το site των The Maestros). Αλλά τα οφέλη…


covered by Thanasis Moraitis

photography by Petros Hatzianastassiou


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

The Complete Goldmund High End System of The Maestros by Exclusive Audio:

Πηγή-1 (CD Player/Transport)

                                                     YPSILON                                                      

Πηγή-2 (Blue Ray Player)

                                                             GOLDMUND Eidos 20BD Player                                                 

Ψηφιακός προενισχυτής / κέντρο ελέγχου (16 channels)

                                                               GOLDMUND Mimesis 16HD                                                        

Ενισχυτές ισχύος (αναλογικοί – μονοφωνικοί)

GOLDMUND Telos-350                                                                  (x4)

GOLDMUND Telos-1000                                                                (x2)

Κύρια ηχεία (Left – Right)

GOLDMUND Epilogue 1Signature + Epilogue 2Signature     (x2)

Βάσεις κυρίων ηχείων

GOLDMUND Epiframe                                                                   (x2)

Κεντρικά ηχεία (ενεργά)

GOLDMUND Metis speaker                                                           (x2)

Περιφερειακά ηχεία (ενεργά)

GOLDMUND Metis speaker                                                           (x2)

Καλωδιώσεις

GOLDMUND καλώδιο τροφοδοσίας 220V (χαμηλής ισχύος)   (x2)

GOLDMUND καλώδιο τροφοδοσίας 220V (υψηλής ισχύος)    (x6)

GOLDMUND καλώδιο interconnect (πηγή→προενισχυτής)    (x1)

GOLDMUND καλώδιο interconnect (προενισχυτής→τελικός) (x6)

GOLDMUND καλώδιο ηχείων (τελικός→ηχείο)                          (x6)

Βάσεις στήριξης

Finite Elemente επιδαπέδιο rack                                                  (x1)

Finite Elemente επιτοίχια                                                               (x1)


για ακροάσεις και πληροφορίες επικοινωνήστε:

for audition and further details about this system please contact:

exl-maestros-card

The Maestros

maestros address


 


maestros_ear

Maestros by Exclusive Audio


2 Comments on A Goldmund Swiss High End Audio Experience by The Maestros

  1. Pingback: A Goldmund Audio Experience | Exclusive Audio

  2. Pingback: latestvideo sirius282 abdu23na9166 abdu23na14

Comments are closed.